Un nou fenomen pe TikTok încurajează o formă bizară de vandalism. Tendința a determinat mulți români să adopte un comportament neadecvat în supermarketuri
Publicat pe 03.04.2024 la 08:29 Actualizat pe 03.04.2024 la 08:29
Un fenomen neobișnuit a luat amploare pe cunoscuta platformă de TikTok. Această tendință a devenind rapid populară și s-a viralizat până în România. Noul trend i-a determinat pe mulți români să adopte un comportament greu de imaginat în supermarketuri. De asemenea, videoclipurile au devenit virale pe rețelele sociale.
- Noul fenomen TikTok, care încurajează o formă bizară de vandalism, a ajuns și în România
- Tendința a determinat mulți români să adopte un comportament neadecvat în supermarketuri
TikTok este platforma care viralizează o mulțime de videoclipuri din întreaga lume, multe dintre ele ajungând și în România.
În timp ce unele stârnesc curiozitate și interes, altele generează mari controverse. Ei bine, acest lucru s-a întâmplat ce în urmă cu puțin timp, moment în care mai mulți utilizatori s-au filmat în timp ce spărgeau iepurași de ciocolată. Totodată, în urma gestului, aceștia găseau în interior bancnote de 50 ori de 100 de euro.
Vorbim mai exact despre o activitate care i-a determinat pe români să participe și să contribuie la răspândirea acestei noi mode.
Noul fenomen TikTok, care încurajează o formă bizară de vandalism, a ajuns și în România
În ultimele zile, tot mai mulți români au ajuns să adopte, în mai multe supermarketuri din țară, un comportament inedit. Aceștia au început să spargă iepurașii de ciocolată căutând anumite sume de bani, potrivit videoclipurilor apărute pe celebra platformă de TikTok.
Chiar dacă la început cei mai mulți au crezut că pot găsi bani în interiorul figurinelor de ciocolată, au fost utilizatori care au recunoscut ulterior că ei au pus banii în iepurași.
Ei bine, în urma imaginilor care au luat amploare pe rețelele sociale, o mulțime de persoane au ajuns să spargă iepurașii de ciocolată din supermarketuri, sperând că o să găsească o comoară.
Comercianții sunt disperați
După ce fenomenul a devenit viral pe TikTok, acesta a început să creeze mari probleme, mai ales în rândul comercianților care s-au arătat disperați.
Mai mult decât atât, în unele magazine celebrele figurine de ciocolată deja celebre în perioada sărbătorilor pascale au ajuns să fie puse în cutii cu alarmă. Însă, nici această variantă nu a fost suficientă.
Pentru că românii sunt inventivi, aceștia au găsit tot felul de soluții încât să poată ajunge la ei și să caute în continuare banii pe care sperau să ii și găsească în interior.
În urma tendinței, specialiștii susțin că acest fenomen a fost în primă fază o strategie de marketing în preajma sărbătorilor pascale, însă spun că nu s-ar fi așteptat însă lucrurile să escaladeze într-o astfel de manieră.