Un nou lanț de magazine intră pe piața din România. Este extrem de cunoscut în Europa și vrea să se extindă și în Bulgaria
De Bianca Cimpoi.
Publicat pe 15.01.2024 la 14:55
Actualizat pe 15.01.2024 la 15:12
Un nou lanț de magazine vrea să intre pe piața din România și Bulgaria. Chiar dacă în Europa de Est nu este atât de cunoscut în alte țări, în timp ce în Spania ori Turcia este mult mai popular, iar de curând și-a deschis magazine și în Polonia.
- Un nou lanț de magazine intră pe piața din România
- Este extrem de cunoscut în Europa și vrea să se extindă și în Bulgaria
Un lanț de magazine a anunțat recent că vrea să intre pe piața din România, țara noastră fiind doar una dintre cele în care vrea să fie prezent, pe lângă Bulgaria. Își are originea în Malaysia, acolo unde în prezent sunt 1.000 de magazine, fiind cunoscut în Asia, dar în Europa de Est mai puțin.
Lanțul de magazine a deschis deja câte o firmă în România și Bulgaria
Mr Diy este lanțul de magazine care vrea să intre pe piața din România și Bulgaria. În ambele țări a fost deschisă câte o firmă, inițiativa făcând parte din expansiunea pe piața din Europa, în special în zona de Est, unde nu este atât de cunoscut.
În schimb, ceea ce îl diferențiază față de alte lanțuri de magazine din Asia și Europa este gama variată de produse, în special pentru casă, bricolaj și grădină și prețurile competitive, în Spania având cea mai importantă creștere a numărului de clienți în primii ani de când a intrat pe piață. Recent, a intrat și pe piața din Polonia, mișcare interpretată de specialiști drept una care să le consolideze prezența în Europa.
Primul magazin a fost deschis în 2005, în Kuala Lumpur
Primul magazin a fost deschis în 2005, în Malaysia, Kuala Lumpur, în prezent în această țară fiind peste 1.000 de magazine. În noiembrie 2021, Mr Diy a deschis primele magazine în Turcia, iar în iarna lui 2022, a fost deschis un al doilea magazin în Spania, mai exact în Madrid. În prezent, numărul lor a ajuns în Turcia la 24, iar în Spania la 12.
Pentru că a avut o creștere semnificativă în Asia, din 2018, a trecut și pe comenzile online. Noutatea constă în faptul că pentru a se ocupa de solicitările clienților, compania a decis să apeleze la ajutorul a 23 de roboți pentru acest lucru.