UPDATE. Universitatea din București suspendă cursurile de miercuri, 11 martie, până la finalul lunii
Publicat pe 11.03.2020 la 12:55 Actualizat pe 11.03.2020 la 12:54
UPDATE. În urma recomandării Secretarului de Stat în MAI, Raed Arafat, Consiliul de Administrație al Universității din București a decis prelungirea suspendării cursurilor față în față până la dată de 31 martie 2020.
UPDATE. În urma recomandării Secretarului de Stat în MAI, Raed Arafat, Consiliul de Administrație al Universității din București a decis prelungirea suspendării cursurilor față în față până la dată de 31 martie 2020.
Știre inițială
Informație de ultimă oră! Universitatea din București suspendă cursurile începând de astăzi, 11 martie. Decizia a fost luată în Consiliul de Administrație al Universității.
Miercuri, 11 martie, în cadrul Consiliul de Administrație al Universității din București s-a decis suspendarea cursurilor față în față, până la data de 29 martie, cu posibilitatea de prelungire.
Decizia se aplică începând de miercuri, de la ora 14:00. Majoritatea cursurile se vor ține însă, online.
Toate orele care nu se susțin online vor fi recuperate.
„Universitatea din București suspendă cursurile și activitatea față în față pe durata 11 martie 2020, ora 14:00 până la data de 29 martie 2020, ora 24.00. În funcție de evoluția situației perioada se poate prelungi.”, au anunțat reprezentanții Universitații din București pe site-urile oficiale.
La FJSC cursurile se susțin online
Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării anunță că în această perioada, își va ține cursurile prin mijloace de comunicare electronice la distanță.
„La programul ID-IFR suporturile de curs sunt urcate pe platforma edocemus.ro, iar profesorii vor utiliza (acolo unde este cazul și dețin drepturile de autor) aceste materiale și pentru studenții programului cu frecvență prin transmiterea acestor materiale (lecții de curs aferente perioadei de suspendare) pe grupurile de Facebook (inclusiv grupul FJSC și pagina FJSC) sau pe email către reprezentanții studenților în Consiliu, către șefii de an și de grupe.
Acolo unde nu există suport de curs electronic vor fi comunicate materiale pdf scanate din bibliografie, prezentări ppt sau orice alt material conceput de către cadrul didactic pt cursurile și seminariile aferente perioadei de suspendare. Studenții vor transmite temele la deadline (termenele de predare în multe cazuri au fost deja fixate) fie pe platforma edocemus.ro (studenții ID-IFR), fie individual pe email (studenții IF) către cadrele didactice”, se mai arată în decizie.