VIDEO / Andreea Raicu, prinsă în fapt! Nu a putut rezista tentaţiei

+2 click pentru
galerie

Deşi încearcă să fie un model la capitolul culinar şi să nu cadă în păcat cu fripturi sau carbohidraţi, Andreea Raicu are momente când, efectiv, nu se poate abţine.

Andreea Raicu a fost filmată, recent, stând la coadă la… shaorma. Probabil că misiunea bucătarului a devenit una extrem de dificilă după ce acesta a întrebat-o pe clientă ce ingrediente doreşte să aşeze pe lipia fierbinte. Cum vedeta nu mânâncă produse din carne sau carne, cartofii prăjiţi îngraşă, ceapa şi usturoiul au miros greu de suportat, ardeiul iute... ustură, castraveţii muraţi conţin multă sare, iar maioneza pică greu la stomac, cel mai probabil Andreea a savurat o shaorma delicioasă cu varză proaspătă, roşii şi castraveţi. Adică un fel de salată de crudităţi învelită în pâine. Sau poate a luat una “cu de toate”… Orice ar fi conţinut shaorma respectivă, un lucru este cert: Andreea Raicu a fost nevoită să mânânce măcar lipia, care este făcută din făină.

Despre regimul ei alimentar, vedeta mărturisea, pe site-ul său, andreearaicu.ro: “Sunt întrebări pe care le primesc zilnic, întrebări legate în special de regimul alimentar, atât pe Facebook și pe Instagram, cât și de la prieteni sau de la persoane pe care le întâlnesc în piață sau chiar la aeroport. Cei mai mulți îmi pun aceste întrebări pentru că vor să adopte o dieta vegetariană și au nevoie de sfaturi, iar eu fac tot posibilul să mă asigur că vor să facă aceasta alegere în funcție de cum se simt și de nevoile lor și nu în funcție de ce e la modă. Din acest motiv, le spun tuturor că atunci când renunți la carne trebui să găsești înlocuitori, astfel încât să nu se creeze dezechilibre în organism. Organismul nostru are nevoie să fie într-un echilibru perfect pentru că noi să fim sănătoși, să ne simțim bine și să avem energie. Povestea mea Am avut nevoie de timp să învăț toate aceste lucruri, m-am documentat, am citit, m-am consultat cu nutriționiști și am învățat de ce este important acest echilibru și ce trebuie să fac ca să îl obțin și mențin. Am înțeles că trebuie să balansez lipsa unor nutrienți cu ajutorul suplimentelor și al superfood-urilor (nu-mi lipsesc din alimentație semințele de chia, scorțișoară, maca, goji, acai, etc), și că tendința cu care am fost crescută, aceea de a lua medicamente când nu mă simțeam bine, nu este una sănătoasă. Așa că am început să iau suplimente alimentare. Și tot în timp am învățat că atunci când iei suplimente trebuie să ai răbdare, pentru că efectele nu sunt imediate, însă sunt consistente și naturale”.

URMATOAREA  

facebook whatsapp twitter pinterest
A1.ro
Antena3

Mai mult 

DivaHair.ro
Clair.ro
ROMANIATV.NET
Știri GSP.RO

vezi mai multe 

Observator.tv
AntenaStars.ro
BZI.ro