YouTube aduce noi tipuri de reclame. Utilizatorii vor fi "nevoiți" să se aboneze la versiunea Premium a aplicației
Publicat pe 18.05.2023 la 10:57 Actualizat pe 18.05.2023 la 10:57
Vești din ce în ce mai rele pentru utilizatorii YouTube. Ei bine, două noi tipuri de reclame îşi vor face loc în cadrul aplicaţiei de divertisment pentru televizoarele smart, pentru a creşte şi mai mult veniturile companiei. Acest lucru îi va împinge pe cei mai mulți dintre utilizatorii YouTube să se aboneze la versiunea Premium a aplicației
- YouTube vine cu noi tipuri de reclame
- Utilizatorii vor fi "nevoiți" să se aboneze la versiunea Premium a aplicației
YouTube este una dinte cele mai folosite aplicații din întreaga lume. Mai mult decât atât, acesta este un Site Web unde utilizatorii pot încărca și viziona materiale audio-video. YouTube a fost creat în februarie 2005 de Chad Hurley, Steve Chen și Jawed Karim.
YouTube pregătește cu noi tipuri de reclame
Și pentru că nu erau deja prea multe reclame pe YouTube, platforma video deţinută de Google pregăteşte două noi tipuri de anunţuri ce vor fi afişate utilizatorilor care o accesează de pe televizoare.
Prima dintre acestea constă într-o reclamă de 30 de secunde care nu poate fi "sărită". Astfel că, utilizatorul va avea o singură opţiune dacă nu vrea să aştepte să treacă cele 30 de secunde - să renunţe pur sau să urmărească clipul respectiv.
Se pare că acest tip de reclamă va rula în cazul celor mai populare filmări, spun oamenii de advertising de la YouTube, fără să explice ce înseamnă asta în cifre concrete. Cu toate acestea, sistemele adblock nu vor funcţiona împotriva noilor reclame.
Utilizatorii vor fi "nevoiți" să se aboneze la versiunea Premium a aplicației
Și, un al doilea tip de reclamă va fi afişat, tot pe televizoare, atunci când utilizatorul întrerupe redarea. Reprezentanţii companiei numesc această reclamă Pause Experiences.
În acest fel, noile reclame sunt anunţate la puţin timp după ce YouTube a început să testeze un sistem de blocare a instrumentelor care la rândul lor blochează reclamele.
Nu cu foarte mult timp în urmă, YouTube a anunţat că a trecut de 150 de milioane de utilizatori unici în Statele Unite în decembrie 2022.
CITEȘTE ȘI: Cum arată primul videoclip încărcat pe YouTube. Ți-l aduci aminte? / VIDEO