"Turiştii români fură televizoarele din hotel". Vezi cine ne acuză că suntem înapoiaţi
Publicat pe 04.06.2013 la 14:05 Actualizat pe 04.06.2013 la 14:46
Românii nu sunt cei mai buni clienţi. Cel puţin aşa susţin vecinii noştri care se plâng că pe acolo unde trec românii rămâne prăpăd.
Românii nu sunt cei mai buni clienţi. Cel puţin aşa susţin vecinii noştri care se plâng că pe acolo unde trec românii rămâne prăpăd.
Ziarul bulgăresc "Monitor" îi acuză pe turiştii români care îşi petrec vacanţa pe litoralul acestei ţări că ar fi recurs la diverse fraude şi practici, care aduc daune imobilelor în care îşi petrec sejurul.
"Turiştii români fură chiar şi televizoarele din camerele de hotel. În acest an vom fi foarte prudenţi şi nu vom mai permite asemenea practici'', promit patronii de hoteluri şi restaurante din Bulgaria, citate de Agerpres.
Românii nu sunt cumpătaţi, nici când vine vorba de mâncare, mai notează publicaţia.
"Tot din cauza românilor, hotelurile bulgăreşti au introdus brăţări cu diferite culori. Numai într-o singură vară au fost prinşi peste 40 de români care încercau să facă diverse şmecherii. Ei se cazează la hoteluri mai ieftine, având pachete numai cu micul dejun inclus, dar apoi se duc la restaurantele hotelurilor de lux şi mănâncă în regim all inclusive".
"Managerii de hoteluri au interzis ca prosoapele să fie scoase din camerele de hotel. Turiştii de obicei jurau că ar fi pierdut prosoapele, dar până la urmă se dovedea că acestea erau în bagajele lor. Cameristele susţin că turiştii români golesc total băile - iau hârtia igienică, şampoanele, săpunurile'', adaugă publicaţia bulgară.
Salvamarii bulgari adaugă că sub umbrelele de plajă, turiştii români umplu bidoane cu alcool pe care îl primesc în barurile în regim "all inclusive".
În opinia salvamarilor, românii nu respectă nici restricţiile atunci când vremea este rea şi valurile sunt mari şi intră în mare după bunul plac, ignorând recomandările salvamarilor.
''Din cauza turiştilor neatenţi sau din cauza hoţilor, managerii de restaurante au interzis scoaterea unor mâncăruri pe plajă. Înainte de interdicţie, sute de tacâmuri au dispărut - unele pierdute în nisip, altele luate ca suveniruri", mai arată autorul articolului.
În replică, preşedintele Asociaţiei proprietarilor de hoteluri şi restaurante din Bulgaria, Blagoi Raghin, s-a declarat şocat de afirmaţiile din articolul publicat de "Monitor".
''Este inadmisibil, Bulgaria este vizitată de un milion de români anual, sectorul turistic câştigă miliarde de leva de la turiştii români şi nu se poate ca nişte cazuri izolate să fie generalizate astfel încât să fie acuzat un popor întreg. Turiştii români sunt nişte clienţi minunaţi'', a declarat Blagoi Raghin, pentru Agerpres.