Ce nu mai ai voie să postezi pe TikTok. Dacă pui un astfel de clip îți va fi șters automat
Schimbări importante pentru utilizatorii TikTok. Într-o postare pe blog, oficialii aplicației au confirmat că a fost dezvoltată o nouă politică ce trebuie respectată de toți cei care folosesc această platformă de socializare. Iată ce nu mai ai voie să postezi pe TikTok.
- Ce nu mai ai voie să postezi pe TikTok
- Dacă pui un astfel de clip îți va fi șters automat
Luna trecută, aplicația TikTok și-a actualizat regulile comunității și a adăugat politici care interzic videoclipurile cu informații greșite despre schimbările climatice. După cum notează publicațiile internaționale, schimbarea a intrat în vigoare de pe data de 21 aprilie, ceea ce înseamnă că aplicația TikTok nu va mai permite conținut care „subminează consensul științific bine stabilit” cu privire la criza climatică.
Ce nu mai ai voie să postezi pe TikTok
TikTok va elimina videoclipurile care dezinformează atunci când vine vorba despre existența schimbărilor climatice. Oficialii aplicației au declarat că schimbările, care au fost implementate înainte de Ziua Pământului, ar contribui la „împuternicirea discuțiilor climatice precise” și la „reducerea dezinformării dăunătoare”.
Orice videoclip care conține informații greșite despre criza climatică va fi eliminat. Compania introduce, de asemenea, noi funcții de căutare pentru a direcționa orice persoană care caută conținut climatic către „informații autorizate”, obținute în parteneriat cu ONU.
TikTok va permite în continuare, în schimb, videoclipuri care abordează discuții despre schimbările climatice, cum ar fi politicile guvernamentale legate de acestea, atâta timp cât acestea nu contravin consensului științific.
TikTok, noi reguli care acoperă inteligența artificială
Când aplicația TikTok a introdus noua politică privind schimbările climatice, a adăugat și noi reguli care acoperă tehnologia AI care creează conținut. Potrivit noilor reguli, postările create digital pe platforma de socializare trebuie să aibă eticheta corespunzătoare, cum ar fi „sintetic”, „fals” sau „alterat”.
TikTok rămâne una dintre cele mai populare platforme de social media din lume. Cu peste 1 miliard de utilizatori activi, aplicația a devenit un fenomen cultural, utilizatorii creând și distribuind videoclipuri scurte pe o gamă largă de subiecte.