Cum a încercat să se revanșeze compania CrowdStrike, pentru cea mai gravă pană informatică din lume. A creat probleme tehnice în aeroporturi din toată lumea
O pană informatică a dat peste cap sistemul tehnic din aeroporturile din întreaga lume. S-au creat probleme foarte mari, astfel că acum CrowdStrike a încercat să se revanșeze față de companii. Chiar și așa, gestul a fost criticat de mai mulți oameni.
- Cum și-s ”cerut scuze” compania Crowdstrike, după pana informatică
- Gestul i-a împărțit pe oameni în două tabere
În urmă cu câteva zile, omenirea s-a confruntat cu o problemă nemaiîntâlnită. Sistemul tehnic din aeroporturile din întreaga lume a dat eroare. Aceadtă problemă a apărut inclusiv în Europa, iar mii de oameni au avut de suferit, căci nu au mai putut să zboare. Au apărut astfel de erori și în alte domenii, inclusiv bănci și spitale.
Cum și-a cerut scuze compania CrowdStrike pentru pana informatică
Compania CrowdStrike ar fi fost vinovată de toate aceste erori, astfel că la câteva zile de la marele incident, a anunțat că oferă un voucher de 10 dolari la o firmă de livrat mâncare. Acest voucher a fost primit de companiile care au avut de suferit.
Crowdstrike este o companie de securitate cibernetică, iar pana informatică a fost cauzată de o actualizare software. Nu mai puțin e 8,5 milioane de calculatoare au fost afectate de acest lucru în doar câteva secunde.
Prin voucherul de 10 dolari pe care îl oferă angajaților din companii, Crowdstrike vrea să se revanșeze pentru efortul suplimentar pe care aceștia l-au depus la locul de muncă. Așadar, i-a îndemnat să își achiționeze o gustare sau o cafea.
”Pentru a ne exprima recunoștința, următoarea ta ceașcă de cafea sau gustare nocturnă este din partea noastră!”, a transmis CrowdStrike.
Gestul a fost criticat pe rețelele de socializare
Gestul pe care compania CrowdStrike l-a făcut după pana informatică din toată lumea a stârnit o mulțime de comentarii, prin care oamenii și-au exprimat amuzamentul.
În timp ce unii au apreciat voucherul de 10 dolari, alții au considerat că nu este suficient pentru pierderile care au fost cauzate de această gafă.
”Gestul unei cești de cafea sau al unui credit drept scuză nu pare să compenseze zecile de mii pierdute în ore de muncă și încrederea clienților din cauza incidentului din 19 iulie”, a spus o persoană pe plaftorma Linkedin.