Demisii la Twitter! După valul de concedieri făcut de Elon Musk, mai mulți directori au renunțat la posturile lor de conducere
După ce Elon Musk a preluat conducerea Twitter, noul șef al companiei a decis să concedieze mai mulți oameni din echipă. În urmă cu o zi, mai mulți angajați au decis să renunțe la funcțiile pe care le ocupau și să demisioneze.
- Twitter nu a comentat decizia angajaților de a demisiona
- Tot mai mulți angajați au decis să renunțe la posturile din cadrul companiei
Pe 27 octombrie, Elon Musk preia conducerea platformei Twitter, iar la scurt timp după acest lucru, decide să facă restructurări. În doar o săptămână, noul șef al platformei a concediat jumătate din personal și lucrurile nu par să se oprească aici.
Elon Musk a decis atunci să îl concedieze și pe Parag Agrawal, cel care a ocupat funcția de director general.
Trei directori ai importanți ai companiei au anunțat că nu mai lucrează pentru Twitter
Nici cei care au scăpat valului de concedieri nu au trecut cu vederea decizia neașteaptată a lui Elon Musk de a concedia angajații.
După ce o parte din echipa de publicitate și marketing a decis să renunțe la locurile lor de muncă, alți trei directori importanți au anunțat că demisionează.
Este vorba despre cei care au condus departamentele de confidențialitate, securitatea informațiilor și conformitate. Unul dintre directori chiar a confirmat vestea într-un mesaj distribuit pe Twitter.
În schimb, compania nu a venit cu un punct de vedere cu privire la decizia mai multor angajați de a demisiona, lucru care ar putea pune platforma într-o situație cel puțin problematică.
Elon Musk a concediat 50% din angajați
Decizia fondatorului Tesla a de a disponibiliza mare parte din angajați a împărțit oamenii în două tabere. În timp ce unii spun că spun că deciziile sale sunt benefice, alții spun că vor ajunge să se retragă de pe platformă.
În plus, decizia de a concedia 50% din angajați a creat îngrijorare la nivel internațional, specialiștii spunând că nu vor mai fi suficienți oameni care să monitorizeze activitatea companiei.
Nici introducerea bifei albastre nu a fost văzută cu ochi buni. Inițial, Elon Musk a dorit ca abonamentul să coste 19,99 dolari, ca mai apoi să revizuiască prețul la 8 dolari.