Noi informații de la Formula 1. Alex Albon a prelungit contractul cu Williams. Postarea făcută pe rețelele de socializare
Au apărut noi informații de la Formula 1. În perioada 15-17 va avea loc Marele Premiu Emilia Romagna, Circuitul Imola din Italia, iar piloții de curse sunt pregătiți pentru a pune mâna pe trofeu. Alex Albon și-a prelungit contractul cu Williams Racing datorită excelenței sale din 2023.
- Noi informații de la Formula 1
- Alex Albon a prelungit contractul cu Williams. Postarea făcută pe rețelele de socializare
Informații noi de la Formula 1, În următoarele zile, 17-19 mai, are loc Marele Premiu Emilia Romagna, Circuitul Imola din Italia și au fost anunțate multe schimbări. Ferrari declară noile modificări pentru autovehiculele de pe pistă, iar un pilot important își prelungește contractul cu o echipă britanică de curse auto.
Albon Albon prelungește contractul
Alex Albon a prelungit contractul cu Williams pentru mai mulți ani. Deși colaborarea ar fi trebuit să se încheie în 2025, forma sa excelentă din 2023 pentru echipa Grove l-a făcut un jucător apreciat.
Thailandezul născut în Londra a venit la Williams în 2022, după ce și-a făcut debutul la Red Bull în urmă cu 4 ani. Alex Albon, în vârstă de 28 de ani a publicat și pe rețelele de socializare o postare în care menționează colaborarea. Este foarte încântat de contract și gata să își demonstreze abilitățile.
„Contract nou, aceeași pasiune, același scop! Cred cu adevărat în această echipă și în călătoria pe care o parcurgem împreună. Potențialul este acolo, așa că să trecem la treabă”, a scris Alex Albon pe contul său de X (Twitter)
Ferrari, schimbări la mașinile pregătie de cursă
Ferrari a făcut mai multe schimbări ale mașinilor pentru Imola. Pentru a fi pregătiți de curse, compania a decis să modifice anumite aspecte tehnice, dar și estetice ale autovehiculelor pe care le deține.
S-a conectat orizontala de admisie cu orificiul conductei de ocolire de lângă șasiu, astfel că forma va fi în formă de P. S-a reconfigurat caroseria laterală și parametrii de răcire, capacul motorului și orificiile de răcire au fost, o ieșire unică, dar mai mare, similară cu cea utilizată în Japonia. La suprafața podelei s-au făcut anumite schimbări. Secțiunea derulată a aripii a fost modificată cu o cambra. S-a mai instalat un suport de potcoavă în locul celui de susținere din partea aripii, pentru mai multă susținere.
Aripa din spate a fost modificată și s-au făcut ajustări la vârf, pentru a mări anvergura acesteia și a îmbunătăți eficiența. Secțiunea de vârf are un profil mai pătrat, pen