Proprietara unei cafenele din Italia i-a cerut 2 euro unei persoane ca să-i taie sandvișul. Cazul a devenit viral pe Internet
Proprietara unei cafenele din Italia i-a cerut 2 euro unei persoane ca să-i taie sandvișul. Cazul a devenit viral pe Internet, după ce femeia a făcut această poveste publică. Internauții care au văzut nota de plată s-au revoltat. Iată ce explicație au avut patronii localului!
- Proprietara unei cafenele din Italia i-a cerut 2 euro unei persoane ca să-i taie sandvișul
- Cazul cafenelei Bar Pace a devenit viral pe Internet
Proprietara unei cafenele din Italia i-a cerut 2 euro unei persoane ca să-i taie sandvișul
Bar Pace, o cafenea din apropiere de Lacul Como din Italia, a devenit foarte cunoscută, după ce o femeie a fost acolo pentru a se relaxa, dar a avut parte de o întâmplare neașteptată. Proprietara localului i-a cerut 2 euro persoanei ca să-i taie sandvișul în două.
Pe TripAdvisor, femeia a postat o fotografie cu nota de plată și a explicat în postarea pe care a făcut-o că se afla cu o persoană și că și-a dorit să-și împartă sandvișul. Aceasta a plătit la local suma de 15,70 de euro, dar 2 euro din acești bani au fost pentru sandvișul tăiat în două, care s-a numit „diviso a metà” (împărțit în două).
„Incredibil, dar adevărat”, a scris femeia la postarea pe care a făcut-o în luna iunie a acestui an.
Postarea femeii a devenit virală pe Internet în luna august, iar localul Bar Pace a primit o mulțime de recenzii proaste. După comentariile primite, TripAdvisor le-a dezactivat, deoarece nu i s-a părut normal ca oamenii care nu au fost niciodată în local să lase astfel de comentarii.
„Din cauza unui eveniment recent care a atras atenția presei și a provocat un aflux de recenzii care nu descriu o experiență la prima mână, am suspendat temporar publicarea de noi recenzii pentru această locație”, a scris TripAdvisor.
Ce spune proprietara cafenelei despre acest caz
Cristina Biacchi, proprietara cafenelei Bar Pace, a explicat totul despre acest caz. Aceasta a declarat că nu înțelege de ce femeia care a fost în localul ei nu i-a spus că este deranjată de nota de plată.
„I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie plătit. A trebuit să folosim două farfurii în loc de una și s-a dublat timpul de spălat, am folosit și două suporturi pentru farfurii. Să tăiem sandvișul în jumătate ne-a luat ceva timp, iar munca trebuie plătită. Toate acestea nu s-ar fi întâmplat”, a spus proprietara cafenelei.