Țara din Europa care le dă 4.000 de euro cetățenilor să renunțe la mașină și să-și cumpere bicicletă. La ce mai pot folosi banii
O țară din Europa vine cu o propunere inedită. Aceștia vor să plătească populația să își vândă mașina, în schimbul cumpărării unei biciclete. Proiectul reprezintă o măsură împotriva poluării, sperând ca până în 2024, un procent de 9% din populație să folosească bicicleta, în loc de mașină.
- Ce țară din Europa vrea să plătească populația ca să își vândă mașina
- Guvernul vrea ca populația să renunțe la mașini, în favoarea bicicletelor
Ca urmare a creșterii plouării în lume, mai multe țări caută soluții pentru a reduce această problemă. O țară din Europa a venit cu o idee inedită, și anume să plătească populația țării să renunțe la utilizarea mașinii, în schimbul bicicletei.
Guvernul Franței vrea să ia măsuri în ceea ce privește poluarea, așadar, a găsit o soluție inedită pentru a-i motiva pe oameni să renunțe la mașini, o sursă importantă de poluare. Aceștia le oferă cetățenilor sume de bani, care pot ajunge până la 4.000 euro, pentru a renunța la orice vehicul care funcționează pe bază de motorină sau benzină.
Subvenția depinde de veniturile oamenilor
Suma de bani oferită de către Guvern, depinde în funcție de veniturile oamenilor care le vor primi. Astfel că persoanele cu venituri mai mici, care locuiesc în zonele urbane cu emisii scăzute, vor putea să beneficieze de subvenția de 4.000 euro dacă vor fi de acord să-și vândă mașina, în favoarea bicicletei electrice. Pe de altă parte, persoanele care încasează venituri mari, vor primi sume de bani mai mici decât 4.000 euro.
Și bicicletele tradiționale, de asemenea, pot să fie achiziționate prin acest proiect, dacă unele persoane nu-și doresc biciclete electrice.
Guvernul Franței plănuiește ca 9% din populație să se reorienteze către bicilete, până în 2024
Proiectul de acordare a subvenției a început anul trecut, însă suma de bani a trecut în acest an, după ce oficialii francezi au concluzionat că este nevoie de un efort mai mare, pentru a ajunge la nivelul altor state care utilizează constant bicicleta, cum ar fi Germania, Olanda sau Danemarca.
După această majorare, obiectivul francezilor este să ajungă la un procent de 9% din populație care să folosească bicicleta în favoarea mașinii, până în 2024. În prezent, procentul este de 3%, de trei ori mai mic.