Twitter, in pericol de faliment. Ce spun specialiștii: „Musk se va confrunta cu...”
Elon Musk a preluat Twitter în urmă cu puțin timp și deja au început problemele. Compania riscă să ajungă în faliment din cauza managementului afaceristului.
- Elon Musk are probleme cu Twitter
- Compania riscă să falimenteze
Elon Musk a devenit proprietarul Twitter de puțin timp și se confruntă cu probleme mari. Experții consideră că stilul haotic de management al lui Elon Musk poate duce compania la faliment.
Acesta riscă să aibă mai multe probleme de ordin juridic, fiind chemat și în trecut la numeroase procese. În prezent, Elon Musk este chemat în judecată de către investitorii Tesla, fiind acuzat că și-a oferit un salariu mai mare decât ar merita.
Ce probleme are Twitter
Pe lângă aceste probleme, angajații de la Twitter care au fost concediați fără preaviz sau sunt nemulțumiți de salariile compensatorii îl pot chema la proces.
Alon-Beck, profesor de drept la Universitatea Case Western Reserve din Ohio consideră că Elon Musk nu are un plan de acțiune și ar avea nevoie de cineva mai responsabil.
Acțiunile acestuia urmează să fie investigate de Comisia Federală de Comerț (FTC) din cauza unui decret ce obligă compania să efectueze revizii ale consimțământului înainte de a face noi modificări ale produselor. Un avocat al companiei a anunțat că Twitter riscă mai multe amenzi, în valoare de miliarde de dolari.
„Niciun director general sau companie nu este mai presus de lege, iar companiile trebuie să respecte decretele noastre de consimțământ. Ordinul nostru revizuit ne oferă noi instrumente pentru a asigura conformitatea, iar noi suntem pregătiți să le folosim.", a transmis agenția într-un comunicat de presă.
Elon Musl riscă să falimenteze compania
Elon Musk a anunțat din primele zile că Twitter se confruntă cu pierderi de patru milioane de dolari pe zi. Astfel, falimentul nu este exclus. Stilul său dezordonat de conducere poate să fie problema principală pentru falimentare.
„Experiența lui Musk de a conduce companii cu o atitudine de genul <<am în minte imaginea de ansamblu și ne vom da seama cum să ajungem acolo pe parcurs>> nu este una care să se transpună eficient pe o platformă importantă de informații și publicitate, unde milioane de oameni depind de disponibilitatea, stabilitatea și fiabilitatea tehnologiei și a conținutului. Este timpul să lăsăm deoparte orgoliul de showman nonconformist și să elaborăm o strategie pe termen scurt, mediu și lung", a spus Raj Shah, analist principal pentru telecomunicații, media și tehnologie.