Un bărbat a murit în accident în timp ce urmărea Google Maps! Compania, dată în judecată pentru că șoferul a ajuns pe un pod rupt
O familie din SUA aduce acuzații grave companiei Google în urma unui accident fatal. Un bărbat și-a pierdut viața după ce a urmat indicațiile aplicației Google Maps și a ajuns pe un pod avariat.
- Un bărbat a murit în timp ce urmărea Google Maps
- Compania a fost dată în judecată
Compania Google se confruntă cu o acțiune în justiție din partea familiei unui bărbat din SUA, care susține că lipsa actualizării Google Maps a dus la un accident fatal. Philip Paxson, în vârstă de 42 de ani, a murit în septembrie 2022 după ce mașina sa a căzut de pe un pod avariat din Hickory, Carolina de Nord.
Un bărbat a murit în timp ce urmărea Google Maps
Rudele lui Philip Paxson susțin că accidentul a avut loc din cauza faptului că Google nu și-a actualizat hărțile pentru a atenționa cu privire la starea podului.
Podul fusese avariat timp de nouă ani, însă modificarea de traseu nu era evidențiată pe Google Maps. Bărbatul se întorcea acasă de la petrecerea fiicei sale și se afla într-o zonă necunoscută la momentul incidentului.
Familia a declarat că, nefiind familiarizat cu drumurile locale, Philip Paxson s-a bazat pe Google Maps pentru a-l ghida în siguranță către casă. Din nefericire, a urmat indicațiile învechite ale aplicației către ceea ce s-a dovedit mai târziu a fi un pod avariat numit "Podul spre nicăieri". Aici, mașina a căzut în Snow Creek, iar bărbatul a murit înecat.
„Nefiind familiarizat cu drumurile locale, el s-a bazat pe Google Maps, așteptând ca acesta să-l îndrume în siguranță spre casă, spre soția și fiicele sale. În mod tragic, în timp ce conducea cu prudență în întuneric și ploaie, el a urmat, fără să bănuiască, indicațiile învechite ale Google, către ceea ce familia sa a aflat mai târziu, că a fost numit Podul spre nicăieri, timp de aproape un deceniu. El s-a prăbușit în Snow Creek, unde s-a înecat”, au explicat avocații familiei.
Google a fost contactat pentru actualizarea hărților
Avocații familiei au subliniat că locuitorii din zonă au contactat în repetate rânduri Google pentru a solicita actualizarea hărților online după prăbușirea podului în 2013. Mai mult, barierele care inițial protejau accesul pe pod dispăruseră, fiind vandalizate. Acest incident a determinat implicarea și a trei companii locale, care erau responsabile de întreținerea podului.
Un purtător de cuvânt al Google a anunțat că compania examinează acuzațiile. Această acțiune în justiție ridică întrebări importante cu privire la responsabilitatea platformelor de navigație pentru actualizarea promptă a informațiilor critice pentru siguranța utilizatorilor.