Un bărbat şi-a apelat propriul număr de telefon timp de 55 de ore, pentru a nu mai munci. Cum și-au dat seama superiorii săi
Un bărbat din Suedia a dat dovadă că imaginația poate atinge cote la care nimeni nu s-ar fi așteptat atunci când nu ești dornic de muncă. Pentru a fi sigur că scapă de muncă aproximativ o săptămână, bărbatul din Suedia și-a apelat propriul număr de telefon, de pe un alt mobil, timp de 55 de ore. Iată cum și-au dat seama de isprava lui superiorii săi!
- Bărbatul era consultant fiscal în Suedia
- Tânărul a scăpat de 55 de ore de muncă
- Cum l-au prins șefii lui
Imaginația unui bărbat din Suedia a atins cote maxime, în condițiile în care bărbatul era sătul până peste cap de muncă. Așadar, bărbatul și-a pus la punct un plan care avea să îl scape de muncă timp de câteva zile.
Un bărbat şi-a apelat propriul număr de telefon timp de 55 de ore
Sătul de muncă, bărbatul a simțit că este ocazia perfectă pentru a ”fenta sistemul”, așa că nu a stat prea mult pe gânduri și a trecut la fapte serioase. Bărbatul era consultant fiscal în Suedia, așa că, timp de 55 de ore, fără oprire, și-a apelat propriul număr de telefon de serviciu.
Fiind consultant fiscal, a vrut să se asigure că nimeni nu va putea să îl contacteze pe numărul de telefon de serviciu, așa că s-a apelat singur, de pe un alt telefon. Metoda lui s-a dovedit a fi una cât se poate de eficientă, deoarece clienții nu l-au mai putut contacta.
În perioada cuprinsă între 10 martie şi 5 mai, bărbatul în vârstă de 28 de ani nu a mai putut fi contactat, așa că toate apelurile pe care compania le primeau erau trimise automat către ceilalți colegi ai săi de la muncă.
Cum a fost demascat consultantul fiscal
Așadar, tânărul în vârstă de 28 de ani a cumulat un total de 55 de ore pierdute la locul de muncă, ceea ce înseamnă şapte zile lucrătoare, pe parcursul a două luni de zile. Conform superiorilor, unele apeluri durau ore întregi, însă bărbatul nu s-a gândit o clipă că ar putea fi demascat.
"În loc să preia apeluri de la clienţi, Andreas şi-a ţinut numărul de mobil ocupat, astfel încât oamenii să fie redirecţionaţi către colegii săi", se arată în raportul disciplinar redactat de Autoritatea Suedeză Fiscală.
Pentru că unele apeluri erau extrem de lungi, superiorii lui au intrat la bănuieli, așa că au verificat toate apelurile telefonice.
După ce a fost demascat, angajatul și-a recunoscut fapta, dar spre surprinderea tuturor, a continuat să își aplice metoda de cel puţin patru ori după ”conversația” cu șefii lui.