Vânzările au crescut, iar producătorii de hârtie igienică spun că nu mai fac față: ”Lucrăm la capacitate maximă”
Imediat cum virusul Covid-19 a ajuns și în Europa, populația a dat năvală în magazine.
Imediat cum virusul Covid-19 a ajuns și în Europa, populația a dat năvală în magazine.
De teamă ca nu cumva, din cauza virusului, să se închidă magazinele, mulți români, dar și alți europeni au luat cu asalt magazinele și au golit rafturile.
Deși autoritățile au dat asigurări că magazinele alimentare nu se vor închide și că nu se va raționaliza hrana sau bunurile de larg consum, oamenii de prin mai toată Europa, dar și din SUA au golit rafturile. Printre paine, faină, conserve, dezinfectanți și hârtia igienică a ajuns să fie greu de găsit sau cel puțin, de produs.
În plină pandemie de coronavirus, producătorii de hârtie igienică spun că nu mai fac față cererii. De teamă ca muncitorii să nu se îmbolnăvească, mulți priducători încearcă și ei să își limiteze producția, însă cererea este atât de mare, încât cei care lucrează la capacitate maximă nu mai fac față.
”Chiar nu pot să-mi explic de ce cumpără toată lumea hârtie igienică. Nu e ca şi cum vor folosi brusc mai multă. Iar cererea mare poate bloca lanţul de aprovizionare”, a declarat Tom Sellars, şeful unei companii care produce hârtie igienică din Wisconsin, potrivit CNN.
Marii producători susțin că deja lucrează la capacitatea maximă, 24 din 24, 7 zile din 7. Din punctul lor de vedere, oamenii exagerează cu cumpărarea hârtiei igienice în cantități atât de mari. Iar asta ar putea lăsa marile magazine fără acest produs, asta până când producătorii vor reuși să scoată noi stocuri.
”Lucrăm deja 24 din 24, 7 zile din 7. Avem deja capacitate maximă. Nu e ca şi cum putem să apăsăm pe un buton şi să mărim capacitatea. Cred că în momentul asta magazinele se bazează pe stocurile din depozite, până când vor primi marfă nouă de la producători”, a mai spus Sellers.