Câti români sunt pe Tik Tok. Cifrele dezvăluite de companie
Lumea platformelor de socializare este una fascinantă și tot mai multe persoane adoră să își petreacă timpul în mediul virtual. Deși există pagini de socializare ca: Facebook, Instagram şi Twitter („X”), iată că și TikTok vine tare din urmă. Și în țara noastră platforma cu peste un miliard de utilizatori la nivel mondial se află în topul preferințelor. Câți români folosesc în prezent platforma de socializare Tik Tok în fiecare lună. Cifrele dezvăluite de companie.
- Câți români folosesc platforma de socializare Tik Tok în fiecare lună
- Cifrele dezvăluite de companie
Pentru cei peste 134 de milioane de oameni din Europa, TikTok a devenit, în doar câțiva ani, o destinație pentru creativitate, cultură și divertisment. Platforma de socializare a devenit în utlima perioadă tot mai populară și în România.
Câți români folosesc platforma de socializare Tik Tok în fiecare lună
Potrivit cifrelor dezvăluite de reprezentanții companiei Tik Tok, numărul românilor care utilizează în fiecare lună aplicaţia a ajuns la 7,4 milioane. Fie că deschid platforma de socializare pentru a urmări clipuri sau pentru a le distribui pe ale lor, fie că experimentează efectele şi filtrele speciale, tot mai mulți români folosesc această platformă, potrivit datelor centralizate de reprezentanţii platformei de socializare.
"Cele mai populare videouri şi trenduri pe TikTok dezvăluie pasiunile românilor şi arată aspecte ale culturii locale susţinute de imaginaţia şi creativitatea creatorilor români. De la muzică, sport, lifestyle şi până la studiul pentru examenele naţionale, TikTok este un spaţiu pentru pasiuni şi interese comune. TikTok îi ajută pe români să redescopere dragostea lor pentru cultură. TikTok a susţinut festivalurile de cultură din România cum ar fi TIFF, FITS şi RCW în trecut şi a încurajat comunitatea locală să aprecieze şi să interacţioneze cu actele de cultură. Anul trecut, TikTok a colaborat cu Festivalul Internaţional de Film Transilvania pentru cea de-a XXI-a ediţie, ca parte a #CultureTok. Parteneriatul cu cel mai mare festival de film din România a inclus evenimente, workshop-uri, Live-uri, dar şi hashtag challenge-ul local #PovestitoruldeFilm care a adunat peste 385 de mii de postări", se menţionează într-un comunicat al companiei, transmis, marţi, scrie realitatea.net.
Dintre vedetele din România, Inna este cea care a devenit şi mai cunoscută pe TikTok la nivel mondial datorită single-ului "Up", în colaborare cu Sean Paul. Peste 1,6 milioane de videoclipuri au fost create pe această piesă.
Pe lângă muzică, sportul este una dintre cele mai populare forme de divertisment pe TikTok din țara noastă, iar #TikTokFootball a adunat peste 12 miliarde de vizualizări.
"În România, hashtag-ul #fotbalromania însumează 499,6 milioane de vizualizări şi adună noutăţi, poveştile jucătorilor şi echipelor şi momente memorabile din lumea fotbalului. Conţinutul din sala de sport este, de asemenea, popular, creatorii oferind inspiraţie pentru antrenamente şi stil de viaţă sub hashtag-ul #fitnessromania, care a adunat 293,6 milioane de vizualizări", scrie sursa citată anterior.
Hashtag-urile dedicate învăţării şi descoperirii lucrurilor noi, trend popular pe TikTok
Potrivit informațiilor, #LearnonTikTok este un alt trend popular pe platforma de socializare. Astfel de hashtag-uri, dedicate învățării și descoperirii lucrurilor noi sunt unele dintre cele mai folosite de cea mai mare comunitate a TikTok din România.
"De la #invatapetiktok, care a strâns 9 miliarde de vizualizări şi care reprezintă unul dintre cele mai populare hashtag-uri din ţară şi până la #dezvoltarepersonala care a adunat 1,2 miliarde de vizualizări, românii învaţă şi se dezvoltă în fiecare zi. În timpul examenelor naţionale, învăţarea pe TikTok devine principalul trend, iar profesorii organizează sesiuni live pentru studierea subiectelor de examen. Românii distribuie cu bucurie momente unice din viaţa lor pe TikTok, în timp ce rămân autentici şi sinceri cu ei înşişi. #viatalatara este o comunitate creată de oameni care doresc să împărtăşească conţinut din viaţa lor la ţară şi care arată cum îşi îngrijesc pământurile, plantele şi animalele de fermă. Ei postează sfaturi, momente din viaţa reală, peisaje şi poveşti amuzante, iar hashtag-ul a ajuns 681,6 milioane de vizualizări şi este în creştere. Un alt trend popular care capătă amploare în România este #vlogzilnic, unde creatori din toată ţara îşi arată viaţa de zi cu zi în timp ce muncesc, studiază şi trăiesc într-un mod autentic", se precizează în comunicat.