Caz șocant în Iași! Un român a cumpărat de la un magazin măsline spălate cu clor: “Au început să nege totul…”
Caz șocant în Iași, în comuna Popricani! Un bărbat susține că a cumpărat, de la un magazin din comună, măsline spălate cu clor. Ar fi realizat acest lucru când a ajuns acasă și au fost gustate de soția sa care alăptează un bebeluș de patru luni.
- Măsline spălate cu clor la un magazin din Iași?!
- Ce spune un cumpărător
Un bărbat din județul Iași, susține că a cumpărat măsline, al căror preț pe kilogram era 20,99 de lei, spălate cu clor de la un magazin din comuna Popricani. Și-ar fi dat seama că acestea nu erau bune, după ce a ajuns acasă, iar soția sa le-a gustat.
Un român a cumpărat de la un magazin măsline spălate cu clor
Un bărbat din comuna Popricani, județul Iași, a povestit că a cumpărat de la un magazin din zonă măsline care, spune el, au fost splălate cu clor. Acesta povestește că a mers acasă cu măslinele, care au fost gustate de soția sa care alăptează un bebeluș de patru luni, și atunci au realizat că acestea nu sunt comestibile.
Apoi, acesta susține că a mers înapoi la magazin pentru a-i fi date explicații și acolo, văzând borcanul din care a fost servit avea mucegai, a realizat că măslinele au fost spălate pentru a părea că sunt bune pentru consum.
"Când ne-am întors înapoi la magazin, angajatele au început să nege totul, așa că le-am rugat să mănânce o măslină, plus că ele erau și mucegăite. Totuși, au gustat, au înghițit în sec și au adus borcanul din care ne-au vândut măslinele, acestea arătau și mai rău decât măslinele mele, avea o crustă albă, ca la laptele prins, semn că erau mucegăite.
Am întâlnit o femeie de 60 de ani și am pus-o să guste, după ce angajatele și managera magazinului au zis că nu au nimic. Doamna a confirmat că măslinele sigur sunt spălate și nu sunt bune de consum", a povestit bărbatul, scrie antena3.ro.
Cum a reacționat conducerea magazinului
În ciuda acuzațiilor aduse de cumpărător, managerul magazinului spune că totul a fost o greșeală însă anunță că vor fi făcute mai multe verificări pentru a se asigura că totul este în regulă.
"Știu despre această situație și am hotărât să facem o serie de controale pentru a evita alte probleme. Ne-am oferit să restituim banii clientului, nu ni s-a mai întâmplat așa ceva și țin să cred că este o greșeală”, a declarat managera magazinului, potrivit bzi.ro.