Cum să câștigi salariu de 5200 lei în România muncind de acasă. Ce posturi sunt libere și ce trebuie să faci
Angajatorii din România se luptă cu o criză de personal, așadar, au făcut anumite compromisuri pentru a-i atrage ce angajați. Printre acestea se numără și creșterea salariilor. Dacă îți căutai un loc de muncă, noi îți arătăm unde poți să câștigi salarii între 4.000 și 5.500 lei pe lună.
- Salarii de până la 5.500 lei pe lună în România
- Unde se oferă și ce criterii trebuie să îndeplinești
Criza de personal cu care se confruntă angajatorii în ultima perioadă a dus la câteva schimbări în ceea ce piața muncii, care să îi motiveze pe angajați. Una dintre acestea a fost creșterea salariilor, însă unii angajatori încă se luptă cu criza forței de muncă, oferind salarii și de până la 5.200 lei.
România se află în mijlocul unei crize de personal, care i-a forțat pe angajatori să facă sacrificii, mai ales în ceea ce privește salariile. Unii dintre ei oferă salarii care ajung și la 5.200 de lei, pentru munca de acasă. Unul dintre posturile care oferă acest salariu este de consultant inovație, în timp ce compania OK Group oferă un salariu de 5500 lei pentru postul de director operațional. Pentru cunoscătorii de limbi străine, există și posturi cum ar fi cel de contabil vorbitor de limba germană, unde se oferă un salariu de 4.900 lei.
Posturi care sunt plătite cu peste 4.000 lei pe lună
Industria IT continuă să fie în topul celor mai bine plătite, așadar, salariile încep de la 4.000 lei pe lună. În orașul Cluj-Napoca, un dezvoltator și programator SQL Database câștigă între 4.000 – 5.000 lei pe lună. În București, studiile superioare și minim trei ani experiență pe un post de conducere în domeniul bancar se plătesc cu 5.500 lei, pentru postul de director operațional.
Pentru cei care vor să lucreze la distanță, este pus la bătaie un salariu de 5.200 lei pentru postul de consultanți inovație. Candidații au nevoie de studii de master și abilități de comunicare. Conform eJobs, persoanele care doresc să aplice pentru acest job, trebuie să aibă în vedere următoarele sarcini:
- Identificarea activităților eligibile clienților
- Identificarea cheltuielilor eligibile asociate activităților
- Realizarea rapoartelor de audit și de valorizare pentru clienți
- Realizarea de documente brute de la clienți