Estetician celebru, victima unei escrocherii de proporții | Firma suspectă, dată pe mâna DIICOT | DOCUMENT
Publicat pe 30.10.2025 la 21:56 Actualizat pe 30.10.2025 la 21:56
Medicul Renert Gad a ajuns victima escrocilor cibernetici, după ce o firmă celebră i-a montat un POS dubios în clinică, iar toate sumele încasate au fost transferate direct în contul unei alte persoane, prejudiciul fiind evaluat la peste 350.000 de lei.
- Medicul Renert Gad este într-o situație incredibilă
- Toți banii încasați de clinica sa, prin POS, au ajuns la o altă persoană
- Firma care i-a instalat POS-ul buclucaș este acuzată de fraudă
- Plângerea a ajuns pe masa procurorilor DIICOT
- Prejudiciul: peste 350.000 de lei
Katia Cicală, avocata esteticianului căruia i-au fost furați banii din cont, a declarat, în exclusivitate pentru SPYNEWS.ro, că a încercat să rezolve situația pe cale amiabilă, însă banca a ignorat notificările, iar compania care a montat POS-ul buclucaș a avut o reacție halucinantă. „Abia după o lună ați observat că vă lipsesc banii?”, a fost reacția companiei care este considerată cea mai mare de pe piața din România.
  
  
  
  
  
  
Avocata Katia Cicală a declarat, în exclusivitate pentru SPYNEWS.ro, că, după ce încercările de rezolvare a situației pe cale amiabilă au eșuat, clientul ei a decis să sesizeze DIICOT. „Societatea a devenit victima unui mecanism fraudulos, prin care încasările efectuate prin terminal POS au fost direcționate către un cont aparținând unei persoane terțe, fără consimțământul sau cunoștința societății. În calitate de reprezentant legal al societății comerciale prejudiciate, am contactat persoana terță, care se pare că nu are cunoștință și nu recunoaște faptul că ar fi încasat aceste sume de bani.
  
  
  Am formulat notificări oficiale către instituțiile implicate și am sesizat DIICOT, având în vedere suspiciunea rezonabilă de comitere a unor infracțiuni, respectiv furt, acces ilegal la un sistem informatic și efectuarea de operațiuni financiare în mod fraudulos. Solicităm recuperarea prejudiciului, remedierea urgentă a situației și vom solicita, de asemenea, și daune morale și materiale. Pare incredibil ca în anul 2025, o societate comercială care are încredere deplină în serviciile bancare să ajungă să se confrunte cu o astfel de situație”, a mai adăugat av. Katia Cicală.