Femeie din Craiova, în stare de șoc după ce a văzut că are de plătit peste 16.000 de euro la curent: „Singura soluţie este să ne judecăm”
Un alt caz revoltător în scandalul facturilor la energie electrică! O femeie din Craiova a avut parte de șocul vieții ei când i-au ajuns acasă patru facturi la curent, care arătau că are de plătit furnizorului peste 16.000 de euro.
- O femeie din Craiovaare de plătit peste 16.000 de euro la curent.
- Reacția craiovencei care are o locuință cu două camere.
Femeia din Craiova are de plătit peste 16.000 de euro la curent
O craioveancă este pregătită să meargă în instanță după ce furnizorul de energie electrică i-a emis patru facturi care însumează 81.785 lei - peste 16.000 de euro - pentru o casă cu două camere. Elena Mandocescu a cerut o explicație pentru factura colosală la curent, dar furnizorul nu i-a oferit-o încă.
„Am primit patru facturi, toate emise în aceeaşi zi, 26.10.2021, toate cu aceeaşi dată scadentă, 10.11.2021. Am crezut că fac infarct. Prima era în valoare de 111,21 lei. Pe aceea am şi plătit-o. A doua era de 2.411,46 lei, următoarea de 15.796,82 lei şi ultima de 59.717, 37 lei. Pe ultima factură, asta cea mai mare, am văzut că am un total de plată de 81.785,87 lei. Am sunat la Enel, am încercat să obţin o explicaţie, dar nimeni, absolut nimeni nu mi-a spus nimic. Mi-au zis că eu figurez la ei cu acest consum. Cum să consum atât? E imposibil. Eu stau într-o casă cu două camere, am un TV, un frigider şi 4 becuri. Maşina de spălat am cumpărat-o recent, în luna octombrie 2021. Cum să consum atât?", a declarat Elena Mandocescu, care locuiește alături de cei doi copii ai săi.
Toate cele patru facturi primite de femeia din Craiova au fost emise pe data de 26 octombrie 2021. Prima are un sold total de 111,21 lei, pe cea de-a doua apare suma de 15.796,82 lei, iar pe cea de-a treia figurează totalul de 2.411,46 lei. Ultima factură, cea de-a patra, are soldul halucinant de 59.717, 37 lei.
Craioveanca a avut probleme și cu alt furnizor
Elena Mandocescu nu este la prima ei luptă cu un furnizor de energie. Craioveanca a schimbat recent compania, trecând de la CEZ la Enel, și susține că primul furnizor continua să-i trimită facturi după ce a renunțat la serviciile lor
„A fost o perioadă mare când îmi veneau facturi şi de la unii, şi de la alţii. Am făcut sesizări peste sesizări. Degeaba. De frică să nu mă debranşeze, le plăteam şi speram că-mi voi recupera cumva banii pentru că am acţionat în judecată CEZ-ul", a mai declarat femeia.
După ce a primit cele patru facturi, femeia are în plan să dea în judecată şi compania ENEL.
„Conform celor patru documente primite, perioada facturată este decembrie 2018 - septembrie 2021. Adică eu nu am plătit sumele astea exorbitante vreo trei ani. De ce nu m-au debranşat dacă aveam restanţele astea? Nimeni nu-mi dă nicio explicaţie”, mai spune craioveanca.
„Este clar că vorbim despre o eroare a furnizorului, dar a trecut o lună de la emiterea facturilor şi nimeni nu a îndreptat situaţia. Singura soluţie este să ne judecăm cu ENEL", a declarat Mirela Trandafir, avocata femeii, conform Adevărul.
Până în acest moment, reprezentantul companiei ENEL nu a oferit un punct de vedere în acest caz.