Ministrul Energiei a transmis un mesaj pentru furnizorii care emit facturi uriașe. Ce i-a rugat Virgil Popescu
Românii se confruntă de ceva vreme cu facturile uriașe la energie, iar acest lucru le-a afectat în mod real bugetul. Din acest motiv, Protecția consumatorului a găsit o nouă soluție în acest sens, mai mult, și ministrul Energiei s-a autosesizat și le-a transmis un mesaj furnizorilor de energie.
- Protecția Consumatorului a transmis un mesaj pentru români
- Ce soluție a găsit în cazul facturilor uriașe la energie
În ultima vreme, România a fost definită pe deplin de prețurile exagerate la alimente, dar și facturi uriașe la energie, ceea ce i-a afectat real pe români. Aceștia se confruntă în continuare cu aceste probleme, care duc încet la sărăcie, iar din acest motiv, ministrul Energiei a transmis un mesaj pentru furnizorii de energie. Iată ce i-a rugat Virgil Popescu.
Ministrul Energiei le-a transmis un mesaj furnizorilor de facturi
Ministrul Energiei s-a autosesizat în cazul facturilor mari la energie, mai ales în cazul celor care vor veni în curând. Pentru că legislația s-a schimbat, facturile actuale suferă întârzieri, motiv pentru care românii ar putea să fie obligați să plătească o factură calculată chiar și pe 5 luni.
Din acest motiv, după vestea primită că vor plăti o factură calculată pe mai multe luni, românii s-au speriat. Așadar, ministrul Energiei a venit în ajutorul lor și a transmis un mesaj pentru furnizorii de facturi, în care le spune că nu este vina oamenilor că nu și-au plătit facturile.
”Le-aş transmite furnizorilor să ia modelul şi celor de la Electrica, şi celor de la Hidroelectrica, care au ieşit cu un comunicat şi au spus că românii care nu au primit facturi, pentru că nu este vina românilor că nu au primit facturile la timp, nu vor plăti penalităţi şi vor putea reeşalona la plată, dacă sumele sunt foarte mari", le-a spus Virgil Popescu.
Românii vor primi facturile cu întârziere
Facturile la energie au creat un adevărat haos, în această perioadă. Din cauza tarifelor uriașe, legislația s-a schimbat, iar acest lucru a dus la emiterea unor facturi întârziate. Însă, problema cea mai mare a românilor este că, din acest motiv, vor fi nevoiți să plătească deodată valoarea a mai multor facturi, ceea ce înseamnă mulți bani cheltuiți.
Mai mult, pentru a echilibra situația, furnizorii de energie au venit cu diferite soluții pentru oamenii afectați de această schimbare. Așadar, aceștia au propus ca oamenii să își strângă bani lunar pentru facturi, ca să aibă suma necesară pregătită atunci când vor primi facturile, dar și eșalonarea acestora. Însă, cei care vor decide dacă acceptă eșalonarea sau nu sunt furnizorii, pentru că legislația nu îi poate obliga să eșaloneze la cererea oamenilor, dacă nu vor acest lucru.