O parte din românii care au primit cardurile de energie susțin că nu pot folosi voucherele. Explicațiile ministrului Marcel Boloș
După ce, inițial, Marcel Boloș a anunțat că distribuirea cardurilor de energie va mai dura, românii au primit voucherele la timp. Cu toate acestea, beneficiarii se plâng că nu le pot folosi, pentru că pe cardurile de energie sunt trecute alte nume.
- Românii susțin că nu pot folosi cardurile de energie
- Ce spune Marcel Boloș despre acest lucru
În urmă cu câteva zile, românii au primit cardurile de energie. Deși nu toți beneficiarii au intrat în posesia voucherelor, au apărut și primele probleme cu privire la folosirea cardurilor de energie, după ce mai mulți oameni s-au plâns că nu le pot folosi.
Ce spune Marcel Boloș despre problemele cu care s-au confruntat românii care au primit cardurile de energie
O parte din români spun că, deși au primit cardurile de energie, nu le pot folosi, pentru că sunt trecute alte nume.
Marcel Boloș a precizat că mai pot apărea astfel de situații și că, în mod normal, pe vouchere trebuie să apară numele persoanei sau persoanelor cărora le sunt destinate. Cu toate acestea, este haos, iar românii susțin că nu pot să își plătească facturile.
„Este posibil să apară astfel de erori în tipărirea cardurilor de energie. În general, pe cardul de energie, trebuie să apară beneficiarii care sunt prevăzuți în listele de beneficiari emise de Ministerul Muncii. Dacă apar astfel de situații, este foarte important să fie sunat Call Center-ul, 031 9966, pentru a semnala astfel de situații, a anula cardurile care au fost deja emise și a se emite cardul în conformitate cu lista de beneficiari”, a explicat Marcel Boloș, potrivit Antena 3.
În plus, ministrul Marcel Boloș a mai spus că românii trebuie să comunice problema celor de call center, care se vor ocupa de cazul lor, urmând să primească alte carduri de energie, pe care să apară numele corect.
„În mod normal pe cardul de energie trebuie să apară titularul sau titularii. Pot fi unul sau mai mulți titulari pe cardul de energie. Este foarte important să se rețină că emitem un singur card pe locul de consum. Pot fi mai mulți beneficiari la locul de consum. Dacă este așa, atunci pe card apar toți titularii, respectiv beneficiarii pe care îi avem pe lista de beneficiari. Și în situația aceasta este important să fie semnalate astfel de cazuri la call center pentru reemiterea cardurilor”, a mai explicat ministrul Marcel Boloș.