Programul Casa Verde 2023 va începe cu un buget de 3 miliarde de lei. De ce documente au nevoie românii pentru a primi banii
Programul Casa Verde din anul 2023 a pregătit un buget de 3 miliarde de lei pentru doritori și ar putea să înceapă în curând. Au fost anunțate actele necesare și modul de aplicare al românilor care își doresc să primească banii.
- Programul Casa Verde 2023 oune la dispoziția oamenilor un buget de 3 miliarde de lei
- Ce trebuie să facă românii care își doresc să obțină bani
Românii ar putea să înceapă primăvara cu o veste bună, deoarece programul Casa Verde se pregătește să își deschidă porțile. Se pare că, în acest an, oamenii care își doresc să își monteze panouri solare și au nevoie de finanțare, au la dispoziție un buget total de 3 miliarde de lei, destinat pentru aproximativ 150.000 de oameni.
Programul Casa Verde 2023 are un buget de 3 miliarde de lei
Panourile solare sunt destul de costisitoare, mai ales în ultimul timp când au devenit alternativa ideală pentru lupta cu facturile uriașe. Însă, această dorință poate să devină realitate cu programul Casa Verde din anul 2023, care ar putea să înceapă la sfârșitul lunii martie, după ultimul anunț făcut de organizatori.
Bugetul a fost majorat la 3 miliarde de lei, iar de el pot beneficia 150.000 de români, care tot ce trebuie să facă este să depună cerere de finanțare. În acest moment se lucrează la ghidul proiectului, astfel că va fi lansat în perioada imediat următoare, după ce tot este pus la punct. Organizatorii au spus că speră să se întâmple în cel mai scurt timp posibil.
”AFM depune toate eforturile necesare pentru redeschiderea programului de finanțare în cel mai scurt timp. După aprobarea prin ordin de ministru și publicarea în Monitorul Oficial a variantei finale a ghidului și după aprobarea bugetului de venit și cheltuieli al AFM pentru Mediu pentru anul 2023, va putea fi lansată o nouă sesiune de finanțare în cadrul programului”, potrivit Observatornews.ro.
Ce documente trebuie să pregătească doritorii
Cererea de finanțare se face cu un dosar, care trebuie să conțină câteva documente obligatorii. Acestea sunt actul de identitate, extrasul de carte funciară, dovada că persoana beneficiară nu are datorii la stat sau la bugetul local și certificatul de racordare.