Raiffeisen Bank, schimbare importantă! Toți clienții băncii trebuie să știe această informație. Ce se întâmplă cu aplicația prin care pot fi făcute tranzacții și plăți cu telefonul
Anunțul de ultimă oră care îi vizează pe toți clienții Raiffeisen Bank! A fost făcută o schimbare importantă. Află din rândurile de mai jos ce se întâmplă cu aplicația prin care pot fi făcute tranzacții și plăți cu telefonul.
- Schimbare importantă pentru clienții Raiffeisen Bank
- Ce se întâmplă cu aplicația prin care pot fi făcute tranzacții și plăți cu telefonul
Cu doar câteva zile în urmă, clienții Raiffeisen Bank s-au confruntat cu probleme serioase în ceea ce privește aplicația și site-ul pentru tranzacții. După acest incident, reprezentanții instituției au anunțat că vor renunța la aplicația RaiPay, prin intermediul căreia oamenii pot face tranzacții sau plăti cu cardul.
Schimbare importantă pentru clienții Raiffeisen Bank
Începând cu prima zi a primei luni din noul an, adică de la 1 ianuarie 2024, aplicația RaiPay va fi dezactivată. Potrivit anunțului făcut de reprezentanții Raffeisen Bank, clienții care vor dori să efectueze plăți cu telefonul mobil vor fi nevoiți să adauge cardul în Google Pay, scrie antena3.ro.
„Te informăm că aplicația RaiPay va fi dezactivată începând cu 1 ianuarie 2024 și nu va mai fi disponibilă în oferta băncii pentru serviciile de plată cu telefonul mobil. Pentru a face plăți cu telefonul mobil, te rugăm să îți înregistrezi cardul Raiffeisen în aplicația Google Pay cât mai curând posibil. Pentru a adăuga cardul în Google Pay, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
Pasul 1: deschide aplicația de mobile banking Smart Mobile pe telefonul tău Android.
Pasul 2: mergi la secțiunea Carduri din aplicație.
Pasul 3: selectează cardul și apoi apasă butonul Adaugă în Google Pay.
Pasul 4: deblochează ecranul și plătește contactless cu telefonul tău, sigur și rapid.
Cu prietenie, Echipa Raiffeisen Bank”, este mesajul transmis de instituția bancară.
Semnal de alarmă pentru toți românii care dețin carduri bancare. Ce nouă înșelătorie circulă pe internet
În urmă cu câteva luni, autoritățile din România au tras un semnal de alarmă, ca urmare a mai multor sesizări făcute de clienții unei bănci. Reprezentanții BCR au ținut să precizeze la momentul respectiv că mai mulți clienți au primit mesaje de la persoane care pretindeau că sunt din partea companiei, fiind, astfel, la un pas de a ajunge victima atacurilor de tip phishing.
Românii trebuie să știe că, în cazul acestor atacuri, este folosit în adresa de email „BCR”, în timp ce instituția folosește „exemplu@bcr.ro”. Un alt lucru la care trebuie să fie atent toți cei care sunt clienți ai acestei bănci are legătură cu posibilele greșeli gramaticale sau de exprimare, o caracteristică des întâlnită, mai ales atunci când este vorba de o înșelătorie în mediul online.