Supermarketurile cer prelungirea programului cu o oră. Solicitarea a fost trimisă secretarului de stat Raed Arafat
Marile magazine cer prelungirea programului cu o oră, în perioada sărbătorilor de iarnă. O solicitare în acest sens a fost trimisă secretarului de stat Raed Arafat. Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) susține că închiderea magazinelor la ora 22.00 în loc de ora 21:00 ar contribui la fluidizarea eficientă a traficului de clienți și i-ar ajuta pe consumatori.
- Supermarketurile cer prelungirea programului cu o oră.
- Solicitarea a fost trimisă secretarului de stat Raed Arafat.
- Cererea vizează zilele dinaintea sărbătorilor.
AMRCR îi cere secretarului de stat Raed Arafat prelungirea până la ora 22.00 a programului de funcționare a magazinelor. Fără această prelungire, asociația estimează o creștere a traficului în magazine cu cel puțin 20% în zilele dinaintea Crăciunului și Anului Nou.
"Având în vedere apropierea Sărbătorilor de Iarnă, dar și restricțiile în vigoare pentru prevenirea răspândirii Covid-19, Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR supune din nou atenției Comitetului Național pentru Situații de Urgență solicitarea ca în perioadele 19-24 decembrie 2020 și 28-31 decembrie 2020, programul magazinelor să fie prelungit de la ora 21.00 până la ora 22.00", se arată în solicitarea AMRCR, potrivit Antena 3.
Supermarketurile solicită prelungirea programului cu o oră
În cadrul cererii se subliniază că, în cazul prelungirii programului, oamenii vor putea, în continuare, să respecte restricțiile privind circulația în afara domiciliului până la ora 23.00.
"Apreciem că decizia prelungirii cu o oră a programului de funcționare a magazinelor ar oferi o mai mare flexibilitate pentru consumatori și va permite o fluidizare eficientă a traficului de clienți, asigurând accesul consumatorilor la produsele și cadourile pe care aceștia își doresc să le achiziționeze în această perioadă", se mai arată în cerere.
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România este o asociație profesională care reprezintă interesele industriei de retail din România la nivel european. AMRCR a fost înființată în anul 2003, la inițiativa unui grup de manageri de firme de comerț românești și internationale. Asociația are scopul de a promova inițiative care să stimuleze concurența loială între toți comercianții din România.