Următoarea factură la curent întârzie trei luni și vine cu surprize mari. La ce trebuie să se aștepte românii
O nouă veste proastă pentru românii. Facturile la energie electrică întârzie trei luni, ceea ce înseamnă că vor fi nevoiți să achite o sumă mai mare de bani de-o dată. Acest lucru se întâmplă din cauza multiplelor modificări legislative care vizează piața energiei. Însă, există și soluii în acest caz.
- Veste proastă pentru consumatori
- Facturile la energie întârzie 3 luni
Se implementează noile modificări legislative, iar din cauza acestui lucru facturile vor f emise cu întârziere. Clieenții primesc notificări referitoare la situația actuală pentru a fi complet informați despre cum se va proceda în următoarea perioadă. Astfel, consumatorii trebuie să aștepte factra la energie peste două sau chiar 3 luni, iar atunci vor fi nevoiți să plătească o sumă mai mare de bani.
Următoarea factură la curent întârzie trei luni
Dana Dărăban, director executiv ACUE, anunță că furnizorii de energie întâmplină probleme în implementarea noilor criterii de selecție a beneficiarilor. De asemenea, aceasta spune că va fi nevie de cel puțin 30 de zile pentru a putea implementa cu succes schimbările.
'' Toţi furnizorii vor întâmpina anumite probleme în implementarea noilor criterii de selecţie a beneficiarilor, de aplicare a plafonului la anumite marje de consum, ceea ce e posibil să ducă, în anumite situaţii la întârzieri. Avem nevoie de cel puţin 30 de zile ca să putem să implementăm schimbările'', a declarat aceasta pentru observator.ro.
Este o veste proastă entru roți consumatorii. După ce în ultima perioadă facturile la energie au fost mărite, acum ei vor fi nevoiții să achite o sumă mai mare de bani pentru o perioadă mai lungă de consum. Cu toate acestea, experții vin și cu soluii în acest caz.
''Consumatorul, în această situaţie în care facturile sunt emise cu întârziere, are 3 opţiuni. Prima opţiune e să adauge nişte bani în contul aferent facturilor. A doua opţiune e de a pune bani deoparte, pentru că el consumă în această perioadă şi aşa îşi va putea plăti factura când va fi emisă. Şi a treia opţiune e să ceară plata eşalonată a facturii'', a declarat Octavian Savin, FEL România.
Dar din păcate, niciun furnizor nu garantează eșalonarea plății.