Detaliile din CV care te ajută să te angajezi rapid
Atunci când îți faci CV-ul pentru un job, în orice domeniu, te ajută să ai un document bine pregătit pe care să-l trimiți angajatorilor. Pentru a face acest lucru, ai nevoie să te pregătești bine, să fii foarte atent cu detaliile pe care le treci în CV-ul tău, cu ceea ce te face să te recomanzi angajatorilor. Pentru a face acest lucru, te poți inspira din acest articol.
- Ce detalii din CV te ajută la angajare
- Îți vei găsi un loc de muncă mai ușor
Scrie o scurtă introducere despre tine
Primele cuvinte care apar în CV-ul tău sunt cele despre tine. Se poate intitula, de exemplu, secțiunea Despre mine. Pentru a scrie o secțiune bună despre tine, subliniază principalele experiențe profesionale, scrie despre realizările tale, pe scurt și folosește cuvintele într-un mod simplu, dar care să atragă atenția din prima.
Subliniază pentru fiecare experiență profesională, care au fost realizările tale
Pentru fiecare experiență profesională de lucru, scrie despre realizările tale - care au fost acestea, cum te-ai remarcat, care au fost principalele lucruri pe care le-ai gestionat cu succes. Descrie cât mai bine nu doar principalele îndatoriri de la locul de muncă, ci și cum ai gestionat cu succes principalele provocări.
Adaugă un CV video, dacă vrei să te remarci
Tehnologia îți permite să adaugi, mai nou, un video CV - o formă prin care să te remarci, să ai un CV care să-ți permită să te remarci în fața angajatorilor. Pentru a face acest lucru, poți să te înregistrezi cu camera web sau cu telefonul, spunând câteva vorbe despre tine: cine ești, ce te recomandă pentru postul respectiv, cu cine ai lucrat și cum te-ai remarcat la locul de muncă.
Adaugă abilitățile tale profesionale, ca să ai și mai multe șanse să fii remarcat
Adaugă în CV abilitățle tale profesionale. Fie că lucrezi în marketing, vânzări, management sau într-un domeniu precum cel medical sau în tehnologie, este important să-ți subliniezi abilitățile cu succes. Adaugă în CV-ul tău limbile străine pe care le cunoști, dar și alte abilități care să te facă să te remarci. De exemplu - cunoștințe de tip SEO, management, marketing, abilități specifice jobului tău.