Acces Direct. Afaceristă, acuzată că a țepuit mai multe femei. Trei tinere au plătit pentru aceeași geacă: ”Am văzut anunțul pe Facebook”
Zeci de femei ar fi fost victimele unei escrocherii online. Acestea ar fi dorit să cumpere diverse articole vestimentare, pe care le-au găsit la vânzare pe site-urile de socializare. În loc să primească hainele pe care și le-au dorit, au rămas și fără banii pe care i i-au transferat în cont vânzătoarei.
- Tinerele țepuite doresc să își facă dreptate
- Cum proceda afacerista acuzată
- Zeci de femei au picat în plasa ei
O doamnă a postat pe o rețea de socializare mai multe fotografii cu articole vestimentare pe care le-a scos la vânzare. Zeci de femei i-au pus banii în contul bancar și au rămas și fără hainele pe care le-au comandat, și fără bani.
Afaceristă, acuzată că a țepuit mai multe femei
De fiecare dată când cineva dorea să comande un articol vestimentar, doamna respectivă le dădea contul său bancar și le spunea doritoarelor să îi transfere suma respectivă, urmând ca ea să le trimită prin poștă articolul.
Așa au procedat mai multe doamne și domnișoare care au rămas fără bani. Mai târziu, trei dintre acestea au descoperit că au plătit câte 150 de lei pentru aceeași geacă și articolul vestimentar nu a ajuns la niciuna dintre ele.
La un moment dat, o altă tânără a dorit să achiziționeze geaca și, în loc să îi dea contul ei bancar, doamna respectivă i-a dat contul bancar femeii care îi plătise pentru geacă și o amenința cu poliția.
Tinerele țepuite doresc să își facă dreptate
Așadar, una dintre fete și-a recuperat banii trimiși pe geacă, însă asta a înseamnat că o altă tânără a fost țepuită.
Tot mai multe doamne și domnișoare aleg să cumpere diverse obiecte vestimentare, accesorii sau încălțăminte de pe Internet, la un preț mai mic, de pe diferite grupuri organizate pe Facebook.
Din nefericire, există mai multe persoane infiltrate în aceste grupuri care nu fac decât să preia anumite fotografii cu haine și să le posteze, cu pretextul că le vând.
”Mi-a cerut să îi pun banii în cont. I-am pus banii în cont sâmbăta, acum a rămas să îmi pună coletul luni. Am așteptat, i-am dat mesaj, a zis că o să îl pună furnizoarea. A spus că nu e ea de vină, că o să vorbească cu furnizoarea care se ocupă. Au trecut câteva zile, după care iar i-am scris doamnei, aceeași poveste, că nu e vina ei”, a povestit una dintre tinere.