Acces Direct. O tânără a comandat țigări de pe Internet și a primit un pantof. O nouă țeapă în mediul online: "Am rămas șocată"
O nouă escrocherie în mediul online! O tânără și-a comandat țigări cu ajutorul unui site găsit pe o pagină de Facebook, însă atunci când a venit curierul acasă a avut parte de o surpriză cu adevărat neplăcută. Carmen a găsit în loc de ceea ce și-a dat comandă un pantof! Cum a fost posibil acest lucru.
- Tânără păcălită în mediul online
- A primit un pantof în loc de țigările comandate!
Carmen a fost victima unei înșelătorii în mediul online chiar în urmă cu câteva zile. Tânără a vrut să încerce o nouă variantă de țigări la care se făcea reclamă pe Facebook, însă acest lucru nu a fost posibil.
O tânără a comandat țigări de pe Internet și a primit un pantof
Carmen nu a ezitat și a dat imediat comanda pe Internet, astfel că femeia care le vindea și le făcea reclamă i-a spus prețul, iar apoi i-a cerut datele unde să fie trimise. Ei bine, după câteva zile, curierul a ajuns acasă la Carmen, însă când tânără a deschis coletul a avut parte de un șoc.
În schimbul țăgărilor, în cutie se afla, de fapt, un pantof sport, fără pereche. Indignată, Carmen a sunat imediat la curier pentru a-l anunța ceea ce se află în cutie, însă bărbatul i-a spus că el nu poate să o ajute cu nimic și a sfătuit-o să ia contact cu persoana unde a făcut comanda.
Ce i-a spus persoana de unde a comandat
Carmen i-a scris persoanei de la care comandase țigările pe Facebok, însă femeia a blocat-o imediat fără a-i da vreo explicație. Nervoasă, tânăra nu s-a oprit aici și a vrut să o dea pe mâna polițiștilor, astfel că a luat telefonul tatălui ei pentru a face o nouă comandă de pe profilul lui, însă atunci când a dat adresa vânzătoarei, a fost din nou blocată.
"Am rămas șocată când am văzut că nu mi-a trimis măcar doi pantofi ci doar unul. Am sunat să vină înapoi după el și mi-a zis că el nu are ce să facă. Mi-a zis că rămân și fără pantof și fără bani. Nu știu nici adresa de unde a venit, nici număr de telefon, nimic. Pe Facebook deja mă blocase. I-am zis ce mi-a trimis și m-a blocat. Am dat 130 de lei. Ne-am gândit ca sa îi prindem să i dau iar mesaj de pe facebook-ul lui tata ca să-i prindem, dar nu am reușit. Când a văzut adresa ne-a blocat iar.", a mărturisit la Acees Direct victima.
În aceste momente, Carmen nu a reușit să dea de aceea femeie, adresa nefiind scrisă pe coletul primit, însă are de gând să meargă mai departe pentru a nu se mai confrunta și alte persoane cu o astfel de escrocherie.