Ce mesaj a primit Mirela Vaida de la compania de gaze. Prezentatoarea Acces Direct a răbufnit: „Îmi dați și ultimatum”
Publicat pe 21.10.2025 la 19:06 Actualizat pe 21.10.2025 la 19:10
Astăzi, la Acces Direct, au fost prezentate noi detalii în urma exploziei din Rahova. Mirela Vaida a povestit că astăzi a primit un mesaj de la compania de gaze cu care are contract, după ce s-ar fi constatat că are o restanță. Suma este una mică, dar i s-a spus că riscă debranșarea dacă nu o achită în termen de trei zile.
- Mirela Vaida a primit astăzi un mesaj de la compania de gaze
- Situația care a revoltat-o pe prezentatoarea Acces Direct
Astăzi, la Acces Direct, s-a discutat cazul exploziei din Rahova. Au fost prezentate declarații ale administratorului scării unde a avut loc tragedia, iar mai mulți locatari spun că mirosul de gaze se simțea de câteva zile. Mirela Vaida a povestit că a primit astăzi un mail de la compania de gaze cu care are contract.
Ce mesaj a primit Mirela Vaida de la compania de gaz
Într-un mail primit astăzi, la ora 13.00, Mirela Vaida a aflat faptul că are un sold restant de 167 de lei.
Prezentatoarea Acces Direct a declarat că i s-au dat termen de trei zile pentru a plăti restanța. Mirela Vaida spune că este cu siguranță o greșeală, pentru că nu mereu plătește suma integrală atunci când primește o factură.
„Te informăm că figurezi în evidențele noastre cu un sold restant în valoare totală de 167 de lei, aferent facturilor de gaze naturale. Te rugăm să plătești în termen de trei zile de la data primirii acestei informări, pentru a evita debrașarea sau mărirea soldului restant ca urmare a penalităților aplicate”, se arată în mesajul respectiv.
Prezentatoarea Acces Direct a răbufnit
Mirela Vaida este revoltată de această situație. Prezentatoarea TV a subliniat faptul că, deși sunt lucruri mult mai grave, cum a fost faptul că mai multe persoane s-au plâns de mirosul de gaz din blocul din Rahova, unele companii preferă să trimită mesaje de informare pentru restanțe în loc să rezolve alte situații urgente.
„Sigur e o greșeală, că dacă plătesc factura, plătesc factura toată, nu o jumătate și mai las 167 de lei (...) Nu vă supărați, dar oamenii ăștia când v-au sunat și v-au arătat că nu se poate locui acolo trei zile, voi ce ați făcut? Ca să fim echitabil (...) Știți să puneți condiții, să dați ultimatumuri, că eu sunt la mâna voastră”, a declarat Mirela Vaida, la Acces Direct.