Reacția lui Selly după ce a făcut 3 milioane de abonați pe canalul său de YouTube: „Nici n-aș fi îndrăznit să visez”
Selly a atins azi numărul de 3 milioane de abonați pe canalul său de YouTube, stabilind un record în România. Astfel, după propriul său calcul, peste 15% din pupulația țării îi urmărește canalul. Andrei Șelaru a avut și prima reacție după momentul care i-a reconfirmat succesul.
- Selly, declarații la Antena Stars după ce a făcut 3 milioane de abonați pe canalul său de YouTube.
- Este vloggerul cu cei mai mulți abonați din țară.
Selly a reușit ceea ce niciun alt vlogger din România nu a putut până în momentul actual. Tânărul a făcut 3 milioane de abonați pe canalul său de YouTube. La cei 20 de ani pe care îi are, Andrei Șelaru recunoaște că atunci când s-a apucat de vlogging nu se gândea că o să aibă un succes atât de mare.
Selly a depășit pragul de 3 milioane de abonați pe canalul său de YouTube
După ce a filmat un vlog în care a anunțat marea reușită, Selly a acordat un interviu, pentru Antena Stars, în care a vorbit despre ce înseamnă pentru el această realizare. Tânărul afirmă că la mijloc a fost și un strop de noroc.
„E o realizare foarte mare pentru mine. Nici n-aș fi îndrăznit să visez acum 8 ani că pot să ating o cifră de genul ăsta și cred că este momentul să recunoasc că, pe lângă muncă și perseverență, a fost implicat și norocul, a fost implicat și un timing bun, o coordonare bună. M-am apucat atunci când era la început toată treaba”, a spus Selly pentru Antena Stars.
Vloggerul nu a uitat să le mulțumească celor cărora le datorează o astfel de performanță. Selly și-a început cariera pe YouTube în urmă cu 8 ani, pe vremea când era doar un puști de 12 ani.
„Sunt foarte recunoscător că am ajuns aici. Le mulțumesc tuturor celor care au dat subscribe, în special celor cae sunt acolo de ani buni și m-au susținut de la început”, a spus acesta.
Care este cheia succesului său
Întrebat care crede că a fost cheia succesului în cazul său, Selly a subliniat că este foarte important să rămâi autentic în timp ce-i oferi publicului conținutul pe care vrea să-l vadă.
„Pentru o performanță de genul ăsta trebuie să știi cum să găsești o balanță, un echilibru, între ce vor oamenii să vadă și ceea ce poți tu să oferi. Să găsești punctul ăla de mijloc în care să nici nu îți pierzi din autenticitate, dar reușești să faci conținut pentru un public larg”, a explicat Andrei Șelaru.