Știrile Antena Stars. Cât câștigă influencerița Cezara Cristescu din Instagram și TikTok. În ce investește cei mai mulți bani: „După multă muncă...”
Cezara Cristescu spune că a muncit din copilărie pentru a deveni cunoscută în mediul online. Chiar dacă a început ca o joacă pe când avea 12 ani, în prezent, are o mare comunitate pe Instagram și TikTok, dar și colaborări cu branduri importante.
- Cât câștigă influencerița Cezara Cristescu din Instagram și TikTok
- În ce investește cei mai mulți bani
Cezara Cristescu spune că deși să fii influencer pare simplu din exterior, în spate este multă muncă și determinare. Tânăra recunoaște că nu își refuză nimic, mai ales că, în urma fiecărei colaborări, câștigă sume importante.
Cât câștigă influencerița Cezara Cristescu din Instagram și TikTok
Întrebată câți bani câștigă din Instagram și TikTok, Cezara Cristescu nu și-a dorit să spună vreo sumă, precizând doar că sumele care vin sunt pe măsura muncii depuse de influencer, muncă despre care spune că nu este neapărat ușoară. Și pentru că este creator de conținut pe zona de fashion, hainele și bijuteriile sunt lucrurile în care investește cel mai mult.
„Este bazat totul pe cât de mult muncești. Nu poți să te aștepți să îți vină sume colosale dacă nu depui muncă și nu ai pasiune pentru brandurile pentru care muncești. Bănuții pe care îi facem îi facem prin asociere cu brandul și colaborări. Ideea este că atunci când depui efort, iar brandul te vede și că te plac, este normal că o să investească în promovarea produsului respectiv, dar partea financiară vine după foarte multă muncă și mă bucur că am ocazia să lucrez cu branduri frumoase, care mă susțin atât din punct de vedere creativ, cât și financiar”, a declarat Cezara Cristescu, într-un interviu acordat pentru Știrile Antena Stars.
„Este o linie foarte fină între viața publică și viața privată”
Chiar dacă are succes în mediul online și câștigă sume importante, Cezara Cristescu spune că există și dezavantaje, unul dintre ele constând în faptul că își expune viața și că pot apărea persoane care vor să se apropie de ea din interes.
„Este o linie foarte fină între viața publică și viața privată, este foarte complicat de manageriat, nu știi niciodată dacă niște persoane stau de vorbă pentru cine ești sau pentru brandul pe care îl reprezinți și asta este destul de tricky (n.r. înșelător), pentru că nu ai cum să îți dai seama”, a mai spus tânăra.