Cântăreț cunoscut din România, revoltat din cauza unei companii aeriene low-cost: ”Am plătit degeaba”
Publicat pe 01.11.2025 la 13:45 Actualizat pe 01.11.2025 la 13:45
O companie aeriană low-cost a reușit să îl calce pe nervi pe un artist cunoscut din România! Acesta a împărtășit cu fanii de pe rețelele de socializare incidentul de care a avut parte pe un zbor pe ruta Tenerife–București.
- Un artist a avut o experiență neplăcută cu o companie aeriană low-cost
- A plătit în plus și a avut parte de o surpriză neplăcută
Raoul, căci despre el este vorba, a zburat de la Tenerife la București cu o companie aeriană low-cost, însă a rămas cu un gust amar. Artistul a avut parte de o experiență neplăcută și a tras un semnal de alarmă.
Raoul a făcut declarații despre experiența neplăcută de care a avut parte
Cântărețul a decis să facă public incidentul de care a avut parte, astfel încât să îi ajute și pe oamenii care ar putea să ajungă în aceeași situație ca și el. Raoul se întorcea din Tenerife în București și a decis să rezerve un loc situat la ieșirea de urgență.
Aeronava a fost schimbată, iar acest lucru s-a întâmplat și cu locurile. Artistul a fost revoltat că a plătit degeaba acești bani, fără să beneficieze de serviciile pe care și le-a dorit. Nu ar fi reușit să remedieze situația nici cu angajații companiei, care l-ar fi trimis să stea pe locurile de pe bilet.
”Scriu din avion, pe cursa Tenerife–București. Am plătit suplimentar pentru un loc la ieșirea de siguranță, conform hărții de pe site. Avionul a fost schimbat, iar locul meu nu mai corespundea ieșirii de siguranță…practic au vândut același tip de loc de două ori și eu am plătit degeaba.
Întrebarea nu e „cine greșește”, ci de ce eu trebuie să plătesc pentru neglijența sau «aranjamentul» lor. Personalul a refuzat explicații sau scuze, m-a tratat sec și m-a trimis să stau «pe locul de pe bilet», de parcă eu aș fi fost vinovat. Asta nu e simplă eroare, e sfidare față de client. Și nu este prima dată, și nici singura situație în care pasagerii sunt tratați cu indiferență și ignoranță de personalul companiei”, a declarat Raoul, pe rețelele de socializare.
Situația s-a agravat
Raoul a declarat că, după acest incident de care a avut parte, situația a devenit și mai neplăcută când a fost nevoit să aștepte foarte mult până când bagajele au fost aduse din aeronavă. Artistul a mărturisit că nu doar el a avut de suferit, ci toți pasagerii.
”Și pentru ca toată povestea să fie frumoasă, după cinci ore de zbor obositor am fost nevoit atât eu cât și toți ceilalți pasageri să așteptăm 1 oră și 50 de minute pentru că bagajele să ajungă din aeronavă pe bandă. Aici deja nu cred că mai este vina companiei de zbor ci a execrabilei”, a declarat Raoul.