Cei mai cunoscuți influenceri din România, păcăliți de un vlogger. Au promovat ”brânza regelui”, chiar dacă acest produs nu există: ”Cea mai primitivă...”
Un vlogger din România a reușit să păcălească cei mai cunoscuți influenceri din România. În timp ce alții au avut dubii cu privire ”brânza regelui”, alte persoane cunoscute au promovat un produs care nu există. Iată ce scop a avut vloggerul și ce reacție au avut influenceri precum Oana Roman sau Silviu Faiăr.
- Cum a reușit vloggerul să îi păcălească
- Ce scop a avut, de fapt
Industria influencerilor din România se dezvoltă tot mai mult de la un an la altul, iar ceea ce observă urmăritorii acestor persoane sunt încasările uriașe de pe urma promovării unor produse.
Ei bine, un vlogger din România a pus la îndoială autenticitatea acestor promovări și a vrut să ”demascheze” o posibilă impostură practicată prin această nouă meserie. Mai mulți influenceri au ”căzut în plasa” lui și au promovat un produs care nu există, de fapt.
Cei mai cunoscuți influenceri din România, păcăliți de un vlogger
Mai exact, este vorba despre ”brânza regelui”, un produs pe care vloggerul l-a creat, spunând că este din partea Casei Regale a României. Acesta a falsificat o scrisoare, a ambalat frumos produsul și l-a trimis la mai mulți influenceri din România, cu un număr considerabil de urmăritori, cum ar fi Oana Roman, Silviu Faiăr sau Ana Morodan.
Ei au primit acest produs și l-au promovat pe rețelele de socializare, chiar dacă, în realitate, nu există și nu ar putea fi cumpărat. Scopul principal al promovării produselor este ca influencerii să trimită cât mai mulți clienți înspre un brand.
În acest caz, acest lucru nu ar fi fost posibil. Vloggerul a dezvăluit întreg planul, dorind să demonstreze că mulți influenceri din România promovează produse fără să se asigure de autenticitatea lor.
”Planul este simplu și are ca mecanism de bază cea mai primitivă metodă de promovare în mediul online: pachete de PR. Eu – brand, trimit unui influencer un pachet care conține produsul meu. Influencerul postează ceva cu acel produs pentru că îi place să primească ceva gratuit, sau în speranța că eu, brandul, o să țin minte și o să îi dau bani când o să am un buget mai mare de 40 lei. Astfel, primul pas este să inventez un brand care să sune interesant și un produs care să țină de foame”, a spus vloggerul pe Youtube.
Oana Roman a reacționat dur
Prima reacție în urma acestei practici a venit din partea Oanei Roman. Vedeta a promovat acest produs în urmă cu mai bine de o lună, însă a dezvăluit acum că totul a fost o strategie prin care să obțină probe la dosar, deoarece știa că produsul nu este real.
Mai mult, le-a arătat fanilor o conversație cu o persoană despre care spune că lucrează la Casa Regală a României, în care a cerut să fie verificată autenticitatea produsului, căci au existat câteva detalii care i-au dat de gândit.
”Ca să lămurim această mizerie. Nu, eu nu am căzut în plasă. Doar m-am prefăcut. Am postat apoi am șters, dar am păstrat postările ca să existe probe la dosar pentru acest infractor.
Am dat mail în care rugam să confirme cine e și am trimis pe Whatsapp toate informațiile către cineva care lucrează cu Casa Regală pentru a investiga speța, iar acest personaj să răspundă legal pentru ceea ce face”, a scris Oana Roman, pe Instagram.