Influencerii, obligați să plătească impozit pentru câștigurile din online. Ce spune Selly despre decizia luată
Agenția Națională de Administrare Fiscală a decis ca influncerii, persoane publice din mediul online, să-și declare veniturile și să plătească impozit pentru banii câștigați pe rețelele de socializare. Iată ce părere are Selly despre acest lucru.
- Influncerii trebuie să plătească impozit
- Aceștia câștigă sume uriașe în online
Influencerii au ajuns să câștige sume mari de pe rețelele de socializare, acolo unde au diferite contracte, campanii, colaborări, dar și conținut pe unele platforme. Toate acestea le adus bani frumoși în portofele, însă de acum vor trebuie să plătească impozite pentru ei.
Ce spune Selly după ce s-a decis ca influncerii să plătească impozit
Agenția Națională de Administrare Fiscală a decis ca influencerii să se înscrie pe lista celor care sunt obligați să plătească impozit pentru bani câștigați, astfel că o parte din câștigurile lor se vor îndrepta la bugetul de stat.
Selly, unul dintre cei mai apreciați influenceri de la noi, spune că nu i se pare o decizie rea, asta mai ales că el deja își declara veniturile de mult timp. El a spus că s-a interesat de ceva vreme despre cum stau lucrurile și e de acord cu acest lucru,
”România are un sistem destul de ok din punct de vedere al taxelor și impozitelor. Eu plătesc impozit pe drepturile de proprietate intelectuală de 10 %, impozit pe venit 1%, tva 24%, impozit de salarii pentru angajații pe care îi am. Dar la finalul zilei tot creatorul de conținut rămâne cu marea parte a banilor, ceea ce e și normal”, a spus Selly la Antena 3.
Din ce își câștigă bani Selly
Selly e vlogger, creator de conținut, iar pe pagina sa de Instagram are diverse companii. De aici el ia o mulțime de bani pe fiecare lună, mai ales și prin asocierea cu anumite produse sau servicii.
Totodată, acesta a reușit în ultimii ani să se lanseze și în lumea filmului, dar și a muzicii, fapt ce i-a adus câștiguri substanțiale. Cântărețul reușește să strângă o avere din ceea ce face în online, însă și investește pentru a da un conținut de calitate.