„Nu mai pot cu mentalitățile astea învechite”. Sânziana Negru a răbufnit. Ce a scos-o din sărite pe câștigătoarea de la America Express
Sânziana Negru se numără printre cele mai îndrăgite influencerițe din România, dar asta nu înseamnă că nu pot să apară și critici. Câștigătoarea de la America Express spune că există încă probleme de înțelegere a felului în care se face publicitatea în mediul online, publicitate de pe urma căreia își câștigă o mare parte din bani.
- Sânziana Negru a răbufnit
- Ce a scos-o din sărite pe câștigătoarea de la America Express
Sânziana Negru are o mare comunitate în mediul online, iar de curând, a povestit un episod neplăcut care are legătură cu ceea ce face pe Instagram, acolo unde are și contracte cu diferite branduri.
Sânziana Negru: „Îmi vine să fac o criză de nervi”
Pe Instagram, Sânziana Negru a povestit că a fost surprinsă să vadă cât de mulți oameni o „condamnă” pentru că își câștigă o parte din bani din publicitatea din mediul online. Influencerița spune că a primit tot felul de reacții legat de acest subiect, dar nu este singura temă care o deranjează, căci spune că a avut și situații în care i s-a impus de către anumite branduri și cum să promoveze produsele.
„Am avut o dimineață nu foarte bună și îmi vine să fac o criză de nervi vizavi de felul în care oamenii văd publicitatea în 2024. Bineînțeles că nu mai e niciun secret pentru nimeni că eu îmi câștig o mare parte din bani din publicitatea de pe Internet. Această publicitate este făcută cu oameni care au înțeles, branduri, clienți care au înțeles, într-un final, că publicitatea nu mai merge la televizor și că s-a mutat pe Internet, dar cumva, se gândesc că trebuie făcută la fel ca la televizor, deși oamenii schimbă canalul când vine publicitatea la televizor”, a povestit Sânziana Negru, într-un videoclip postat pe Instagram.
„Nu mai pot cu mentalitățile astea învechite”
Sânziana Negru mai spune că există și situații în care nu se ține neapărat cont și de părerea omului care promovează produsele și că se încearcă, într-o anumită măsură, o interacțiune forțată cu cei vizați de publicitatea respectivă.
„Tu, ca un om din online, având o comunitate mare de oameni, știind ce funcționează, la ce reacționează, tu explici (...) Mereu e un schimb de servicii, nu mai pot cu mentalitățile astea învechite și complet neproductive într-o colaborare”, a mai spus influencerița.