Oana Lis, ironie cu privire la scandalul provocat de „brânza regelui”: „Până nu mâncam câteva kilograme...”. Ce spune soția lui Viorel Lis despre farsă / FOTO
Farsa „brânza regelui” a stârnit o mulțime de reacții atât în rândul influencerilor care urmau să promoveze acest produs, dar și rândul fanilor. Chiar dacă nu a primit pachetul pentru a-i face reclamă, Oana Lis a făcut câteva comentarii cu privire la acest subiect.
- Oana Lis, ironie cu privire la scandalul provocat de „brânza regelui”
- Ce spune soția lui Viorel Lis despre farsă
Un vlogger a pus la cale o farsă, menită să scoată la iveală faptul că influencerii pot să promoveze orice produs fără ca măcar să se asigure că totul este real. În cazul de față, „brânza regelui” nici nu există pe piață, dar au fost persoane publice care au fost la un pas de cădea în „capcana” întinsă de vlogger.
Ce a spus Oana Lis legat de farsa „brânza regelui”
Oana Lis nu a primit așa-zisul pachet pentru promovare, dar spune că, dacă ar fi ajuns și la ea coletul, cel mai probabil, nu ar fi acceptat să îi facă reclamă, dacă nu s-ar fi asigurat că totul este în regulă. Pe un ton amuzant, soția lui Viorel Lis a mai spus că nu ar fi acceptat oferta, dacă nu ar fi mânca înainte brânza care a stârnit atât de multe reacții.
„Mă mir că n-a ajuns și la mine „Brânza regelui”!. Bine că eu nu făceam ca influencerii care fac reclamă la absolut orice, fără să le folosească cu adevărat. Eu până nu mâncam câteva kg de brânză nu puteam să mă pronunț”, a scris Oana Lis, pe Facebook.
Reacția vloggerului care i-a păcălit pe influenceri să promoveze un produs care nu există
Andrei Petroff, cunoscut pentru că este creator de conținut și om de marketing, spune că nu a vrut să îi păcălească pe influenceri, ci doar să arate că, de fapt, sunt în stare să promoveze orice produs pentru bani, chiar dacă nu există. Vloggerul mai declara că a decis să pună la cale această farsă pentru că, în ultimii ani, persoanele publice cu un număr mare de urmăritori, aleg să facă reclamă fără ca măcar să se informeze, înainte să vorbească publicului despre un produs.
„Adevărul pe care l-am constatat, și de la care a plecat această idee, e că influencerii din România au promovat și continuă să promoveze tot ce le trece prin cale, indiferent de impactul negativ pe care reclama lor îl poate avea asupra urmăritorilor care o văd. (...) Scopul nu a fost și nu este să îmi bat joc de niște oameni”, a spus vloggerul, la Antena Stars.