Selly, achiziție de sute de mii de euro! Bolidul pe care și l-a cumpărat influencerul: “În sfârșit” / FOTO
Selly a făcut o achiziție importantă și a adăugat un nou bolid la colecția sa. Influencerul le-a arătat fanilor pe rețelele de socializare noul autovehicul pe care l-a cumpărat și este foarte mândru! Prețul se ridică la câteva sute de mii de euro.
- Selly, achiziție de sute de mii de euro!
- Bolidul pe care și l-a cumpărat influencerul
Selly este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați influenceri din România și a reușit să ăși creeze o carieră de succes. Deși a rămas fără permis, acesta nu și-a lăsat pasiunea deoparte. La colecția sa de mașini s-a mai adăugat un bolid de lux pe care l-a prezentat fanilor, pe rețelele de socializare.
Ce bolid și-a achiziționat Selly
Selly a făcut o achiziție de care se mândrește. Influencerul este un pasionat al cailor putere și am mașinilor de lux, motiv pentru și-a cumpărat încă un bolid. Atinge o viteză impresionantă în doar câteva secunde, dar și prețul este unul pe măsură.
Deși a rămas fără permis în urmă cu ceva timp, Selly a făcut un pas important! La colecția sa de mașini, s-a mai adăugat încă una la care visa de mult. Influencerul a cumpărat un autoturism Maybach, iar prețul se ridică la 300.000 de euro, o sumă impresionantă la care nu multe persoane pot să aspire. Pe rețelele de socializare a publicat și o fotografie cu noua achiziție.
„În sfârșit a venit! Noua mașină”, a scris Selly pe rețelele de socializare.
Ce spune Selly despre noul film
Selly a lansat un film și este foarte încântat pentru realizarea sa. Producția a fost făcută în doar 4 luni și au jucat mai mulți influenceri și vedete din România. Costul final se ridică la un milion de euro, însă acesta este bucuros pentru creație.
Buzz House este o comedie-horror și a fost lansată în cinematografe. Influencerul a povestit mai multe detalii despre filmul pe care l-a produs în doar patru ani în cadrul unui interviu,
"Sunt super încântat cu filmul. Abia aștept să intre toată lumea în săli, să le arăt ce le-am pregătit în ultimele patru luni de zile. Este un film cu mulți influenceri, în total sunt vreo 15 milioane de followeri dacă aduni toți followerii oamenilor din film. Este prima comedie horror din România. Ne-am pregătit foarte bine, pe scenariu am implicat foarte mulți actori, scenariul să fie cat mai natural, rolurile lor, având în vedere că mulți nu au pregătire anterioară actoricească solidă, nu au școală de actorie. Credem că mai ales pentru fanii Buzz House, filmul o să rupă și o să le placă mult.", a spus Selly la Antena Stars.