Ce să faci dacă ți-ai pierdut bagajul în călătorie. Cui trebuie să te adresezi, chiar la aeroport
De Georgiana Prodan.
Publicat pe 25.08.2022 la 19:59
Actualizat pe 25.08.2022 la 19:59
Într-adevăr, este o senzație foarte neplăcută să ajungi în vacață fără... bagaj. Dacă te afli într-o astfel de situație, este important să știi că trebuie să iei măsuri cât mai repede și să nu părăsești aeroportul. Iată câțiva pași pe care trebuie să-i faci atunci când bagajul tău este pierdut!
- Cum să îți recuperezi cât mai repede bagajul
- Primii pași pe care trebuie să îi urmezi
- Ce să faci după ce ți-ai recuperat bagajul
Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să contactați compania aeriană. Nu părăsiți aeroportul până nu vorbiți cu un reprezentant al companiei aeriene. Iată care este cea mai rapidă opțiune pentru a vă recupera bagajele!
Ce să faci dacă ți-ai pierdut bagajul în călătorie
Cea mai rapidă opțiune este să discutați cu agentul de preluare a bagajelor sau direct a biroul de check-in. Sunați compania aeriană dacă nu puteți găsi un reprezentant al companiei aeriene în aeroportul în care vă aflați.
Când este cazul, completați orice formular al companiei aeriene pentru a vă trimite reclamația, deoarece orice reclamație de acest fel ar trebui să aibă un număr de înregistrare. De asemenea, este important să solicitați livrarea la domiciliu sau cazare.
Compania aeriană ar trebui să furnizeze un număr gratuit pe care îl puteți apela pentru a primi actualizări cu privire la revendicarea bagajului. În acest fel, puteți fi întotdeauna la curent cu ce se mai întâmplă cu bagajul vostru.
Ce să faci după ce ți-ai recuperat bagajul
Asigurați-vă că lăsați informațiile dumneavoastră de contact, astfel încât compania aeriană să vă poată contacta, atunci când este pregătită să vă livreze bagajul la cazare sau la adresa domiciliului.
Majoritatea companiilor aeriene îți vor livra bagajele la domiciliu sau la hotel imediat cum ajung. Acest lucru poate fi, evident, util în special dacă ești presat de timp în timpul unei călătorii de afaceri.
Solicitați rambursarea taxei pentru bagaj de cală. Dacă compania aeriană vă găsește bagajul, inspectați-l foarte atent. În cazul în care este ceva în neregulă cu bagajul, compania aeriană se va oferi să vă repare sau să vă înlocuiască bagajele.