Totul despre postul intermitent. Mănânci cât vrei şi slăbeşti!

Postul intermitent © Hepta

Postul intermitent este o strategie de organizare a meselor de peste zi, cu scopul de a accelera metabolismul grăsimilor şi a pierde în greutate, păstrând însă masa musculară. Nu este o dietă şi nici nu vizează reducerea aportului de calorii, ci orele la care sunt servite mesele.

Postul intermitent dărâmă mitul celor cinci mese pe zi, adoptat de iubitorii de sport şi combate stilul clasic de alimentare, adică trei mese pe zi, având de partea sa o serie de studii realizate de specialişti ce demonstrează numeroase beneficii ale acestui mod de hrănire pentru sănătate.

Există două metode de aplicare a postului intermitent

Postul zilnic ce implică renunţarea la micul dejun sau cină şi concentrarea tuturor meselor în aşa numita fereastră 6-8 ore.

Postul ocazional care poate consta fie în renunţarea la o masă pe zi, la alegere, apoi două zile pe săptămână consumarea a doar 500 de calorii.

Beneficii ale postului intermitent

-pierderea în greutate şi reducerea procentului de grăsime

-reduce stresul şi previne deteriorarea celulară

-reduce nivelul de colesterol "rău"

-reglează tensiunea arterială

Dacă ţi-a plăcut articolul, te așteptăm și pe pagina de Facebook. Avem și Instagram. Ne poți da follow aici

T.V


facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
TOATE STIRILE NOASTRE CONTINUA PE FACEBOOK

Alătură-te celor 300.000 de fani spynews.ro!

A1.ro
ROMANIATV.NET
Știri GSP.RO

vezi mai multe 

Observator.tv
AntenaStars.ro
BZI.ro
DivaHair.ro