(P) Consumatorii români continuă să economisească bani la îmbrăcăminte și încălțăminte – retailerii îi atrag cu coduri de reduceri în 2024
De Ilinca Lunca.
Publicat pe 28.03.2024 la 10:42
Actualizat pe 01.04.2024 la 10:52
Piața voucherelor de reducere a crescut începând cu 2019 și până în 2024 cu 35.80%. Această creștere se datorează faptului că nivelul interesului pentru reduceri în rândul consumatorilor a ajuns la 88%. Valoarea de piață a acestui segment este estimată la 6.1 miliarde Euro.
- Românii caută frecvent coduri de reducere pentru cumpărături
- Cum să econoisești bani inteligent
Site-urile cu vouchere de discounturi, precum promo-codes.ro, sunt accesate zilnic de milioane de cumpărători online (la nivel global, în 2024, numărul consumatorilor digitali este 2.64 miliarde de persoane).
Cum este influențat comportamentul la cumpărături al românilor de cupoanele de reduceri?
În 2023, numărul platormelor de comerț digital era de 26.5 milioane, majoritatea oferindu-le cumpărătorilor diverse oferte de discounturi. Politica de reduceri de pe aceste site-uri îi determină pe consumatori să cumpere cu 24% mai mult decât și-au propus.
Peste 83% dintre cumpărători consideră că ofertele cu prețuri promoționale le influentaeaza în mod clar comportamentul la cumpărături. Aproximativ 39% dintre consumatori cumpără produsele aflate la reducere de îndată ce au intrat în posesia voucherului promoțional.
Cum pot realiza consumatorii din România economii la îmbrăcăminte folosind coduri de reducere?
Pentru anul 2024, segmentul de îmbrăcăminte de pe piața românească va ajunge la o valoare de 10.38 miliarde Euro. Tendințele în acest sector sunt legată de susținerea producției locale și de cumpărarea produselor ecologice. Reducerile prin voucherele promoționale, precum cupon Sinsay le oferă cumpărătorilor posibilitatea de a realiza economii până la 60% din preț, în unele cazuri.
Pot realiza românii economii la achizițiile de încălțăminte folosind vouchere de discounturi?
Segmentul de încălțăminte din România este estimat să atingă valoarea de 2 miliarde Euro în 2024. Nivelul de economisire poate ajunge până la 42% datorită campaniilor promoționale, precum ofertele speciale cupon Epantofi. Tendințele pe piața de încălțăminte în ceea ce privește cumpărătorii români sunt orientate către achiziționarea de produse din categoria standard și premium. De asemenea, produsele create de producătorii locali se află în topul căutărilor în 2024.