Simona Gherghe, preferata telespectatorilor! "Acces Direct" a umilit concurenţa! A fost lider de audiență pe toate publicurile cu prima ediție din sezon
Publicat pe 02.09.2014 la 12:53 Actualizat pe 02.09.2014 la 13:09
Simona Gherghe a început în forţă noul sezon al emisiunii "Acces direct", iar exclusivităţile prezentate la Antena 1, de la ora 17, i-au ţinut pe telespectatori cu ochii lipiţi de micul ecran.
Simona Gherghe a început în forţă noul sezon al emisiunii "Acces direct", iar exclusivităţile prezentate la Antena 1, de la ora 17, i-au ţinut pe telespectatori cu ochii lipiţi de micul ecran.
Prima ediție a noului sezon “Acces Direct”, care a debutat luni, 1 septembrie, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public. Cei mai mulți români au așteptat nerăbdători revenirea Simonei Gherghe și a celor mai tari exclusivități. În minutul de maximă audiență al emisiunii, atins la 18.48, Antena 1 obținea pe publicul din mediul urban un vârf de audiență de 7,2 puncte de rating și 25,6 procente din cota piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, obținea tot atunci numai 4 puncte de rating și 14,3 % cota de piață.
Românii au preferat să urmărească “Acces Direct”, astfel că emisiunea prezentată de Simona Gherghe a fost lider absolut de audiență la început de sezon, în intervalul orar 16.57 – 19.00.
Pentru prima dată de când au îngenuncheat unul în fața celuilalt, Andreea Mantea și alesul ei, Cristi, au venit luni în platoul “Acces Direct”, iar Andreea Bălan a făcut dezvăluiri despre viața sa personală. Așa se face că la nivelul publicului din mediul urban Antena 1 a fost lider cu 5,3 puncte de rating și 20,9 procente din cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu 4 puncte de rating și 15,7 % cota de piață.
Pe publicul din mediul comercial cu vârste curpinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 4,4 puncte de rating și 22,4 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu o medie de 4 puncte de rating și 20,3 % cota de piață. Antena 1 a fost lider și la nivelul întregii populații a țării, cu o medie de 4,4 puncte de rating și 19,9 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 3,3 puncte de rating și 15 procente din cota de piață.
Citeşte şi: