Antena 1, LIDER de AUDIENŢĂ! Care sunt emisiunile care au rupt gura târgului
Publicat pe 06.11.2014 la 16:06 Actualizat pe 06.11.2014 la 16:31
În luna octombrie, Antena 1 a fost lider de audiență atât în intervalul Day Time (cuprins între 10.00 – 16.00), Access (16.00 – 19.00)cît și în Late Fringe (23.00 – 02.00), surclasând concurența la nivelul tuturor categoriilor de public.
În luna octombrie, Antena 1 a fost lider de audiență atât în intervalul Day Time (cuprins între 10.00 – 16.00), Access (16.00 – 19.00)cît și în Late Fringe (23.00 – 02.00), surclasând concurența la nivelul tuturor categoriilor de public.
În luna octombrie, Antena 1 a fost lider de audiență în timpul emisiunii "Acces direct", care a avut un leadership de 91% pe întreg publicul din mediul urban. Pe intervalul său orar, emisiunea "Acces direct" se afla primul loc in topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea înregistrând o audiență medie de 5,3 puncte de rating și 22,4% cota de piață, în timp ce Pro Tv se situează pe locul al doilea cu 4,8 puncte de rating și 20,5% cotă de piață.
În luna octombrie, Antena 1 a fost lider de audiență în timpul emisiunii "Un show păcătos", pe toate categoriile de public.
Așa se face că pe intervalul său orar, emisiunea "Un show păcătos" se afla primul loc in topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea înregistrând o audiență medie de 3,7 puncte de rating și 17% cota de piață, în timp ce Pro Tv se situează pe locul al doilea cu 3,1 puncte de rating și 14,2% cotă de piață.
În luna octombrie, emisiunea "Te cunosc de undeva", difuzată sâmbătă seara la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând un leadership de 100% pe întreg publicul din mediul urban. Pe intervalul său orar, emisiunea "Te cunosc de undeva" se afla primul loc pe toate categoriile de public.
Telespectatorii i-au fost aproape şi Mirelei Boureanu Vaida, emisiunea prezentată de aceasta, "Mireasă pentru fiul meu", înregistrând un leadership de 100% atât pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât şi pe publicul naţional, în primul interval de difuzare.
Citeşte şi:
ÎNTREBAREA ZILEI- JOI: Găinile strănută? Înainte de a răspunde trebuie să vezi acest VIDEO