"Burlăciţa" a rupt audienţa! Andreea Mantea a ţinut românii cu ochii lipiţi de micul ecran
Publicat pe 25.07.2014 la 13:23 Actualizat pe 25.07.2014 la 13:44
Silviu Rotariu a părăsit competiţia „Burlăciţa”! Minutul de aur al producției, 22:19, a adus în fața televizoarelor peste 1.507.000 de români, iar pe publicul din mediul urban Antena 1 a înregistrat 9.4 puncte de rating și 21.2% cotă de piață.
Silviu Rotariu a părăsit competiţia „Burlăciţa”! Minutul de aur al producției, 22:19, a adus în fața televizoarelor peste 1.507.000 de români, iar pe publicul din mediul urban Antena 1 a înregistrat 9.4 puncte de rating și 21.2% cotă de piață.
Emoţii, tensiune, suspans, bucurie, dramă, euforie sau inedit, asta au simţit-o telespectatorii postului din Băneasa care au urmărit aseară, în număr foarte mare, o nouă ediţie a incendiarului reality-show, „Burlăciţa”, care s-a impus ca lider de piaţă la nivel urban. Ceremonia trandafirului s-a încheiat cu o nouă eliminare, Silviu Rotariu fiind cel care a părăsit aseară lupta pentru inima burlăciţei.
„Regret că m-am lăsat folosită şi că am fost un simplu instrument prin care el vroia să se afirme. Dacă am vreo vină, aceea e a oricărui om înşelat, m-am lăsat prostită de vorbe goale, dar ambalate frumos. Trebuia să îmi dau seama că încă de la început a fost vorba doar despre el, nu despre mine. Orice scuze îşi găseste, şi sunt sigură că poate să îşi găsească, un singur lucru este cert: lângă un egoist nu există viitor”, a fost discursul Andreei la ceremonia trandafirului.
Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare aventura burlăciţei pe tărâm american, emisiunea de la Antena 1 impunându-se aseară ca lider de piaţă, în rândul publicului din medul urban. Astfel, „Burlăciţa” a înregistrat 6.3% rating şi 14.4%, clasând programul oferit de principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu 5.8% rating şi 13.2% cotă de piaţă.
Întreaga zi a fost una extraordinară pentru Antena 1, postul generalist al trustului Intact impunându-se ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3% şi o cotã de piaţã de 17.9% pe targetul comercial, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu 2.8 puncte de rating şi 17% cotă de piaţă. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor la nivelul întregii zile, cu un rating mediu de 3% şi 14.7% cotă de piaţă. Şi de această dată, poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv.
A.D.
Citeşte şi:
Consuela Di Monaco a fost reţinută de poliţişti la aeroport! "M-a denunţat, am crezut că e o glumă"
VIDEO Denisa Nechifor, totul despre fiica ei cu Adrian Cristea! "Seamănă cu tatăl ei la caracter"