Ce vor să vadă românii când vine vorba de producții XXX? Răspunsul este UIMITOR
Publicat pe 15.01.2017 la 23:59 Actualizat pe 15.01.2017 la 23:32
Industria XXX este una dintre cele mai mari în materie de vizionări în mediul online. Iar România, una dintre țările fruntașe când vine vorba de internet, ocupă un loc ”onorant” în ceea ce privește vizionările de materiale pornografice.
Industria XXX este una dintre cele mai mari în materie de vizionări în mediul online. Iar România, una dintre țările fruntașe când vine vorba de internet, ocupă un loc ”onorant” în ceea ce privește vizionările de materiale pornografice.
Pentru al patrulea an consecutiv, unul dintre cele mai site-uri care difuzează producții pentru adulți a realizat un raport care oferă detalii despre obiceiurile pornografice ale oamenilor din lume, anunțând că utilizatorii săi au reușit, în anul 2016 să vizioneze nu mai puțin de 91.980.225.000 de videoclipuri.
Iar dacă, în restul lumii, cele mai căutate cuvinte cheie au fost ”lesbiene”, ”mame vitrege” și ”MILF”, românii au dovedit, din nou, că sunt diferiți când vine vorba de plăceri carnale virtuale. Astfel, cele mai căutate categorii au fost, la noi în țară, ”desene animate”, ”masaj” și ”MILF”.
În altă ordine de idei, românii s-au clasat în topul consumatorilor de producții pentru adulți de locul 20, pe primul fiind clasați americanii, media de timp petrecută pe site-urile de profil fiind, la noi, de circa 10 minute pe cap de locuitor, cu puțin peste media mondială de 9 minute și 30 de secunde.
Culmea, explică raportul dat publicității de giganticul site american, ziua în care românii au consumat cele mai multe materiale pornografice a fost una liberă, de 1 Mai.
În schimb, când vine vorba de actrițe, România a fost departe de top, niciuna dintre starletele XXX de la noi nefiind considerate ca dive ale producțiilor pentru adulți, spre deosebire de alți ani pe când Sandra Romain făcea furori pe tărâm american.