Dan Negru demonstrează încă o dată că merită să fie numit "Campionul audienţelor". Emisiunea lui, "Next Star", a fost, din nou, lider de piaţă.
Zi de top ieri pentru Antena 1. Postul generalist al trustului Intact a fost lider detaşat de audienţă atât pe Whole Day, cât şi în Prime Time, în rândul telespectatorilor din mediul urban.
Turcii lui Suleyman, dar şi cele două producţii Pro Tv, Las Fierbinţi şi O săptămână nebună n-au avut nicio şansă în faţa prichindeilor talentaţi de la Next Star, cel de-al patrulea episod al show-ului impunându-se ca lider detaşat de piaţă, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional.
Astfel, Next Star a fost urmărit aseară în medie de peste 1 012 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 10% şi 18.6% cotă de piaţă la nivelul targetului urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 7.9% rating şi 14.6% cotă de piaţă, cu difuzarea serialelor de comedie „Las Fierbinţi” şi „O săptămână nebună”. Turcii lui Suleyman s-au clasat abia pe cea de-a treia poziţie, cu 7.8% rating şi 14.5% cotă de piaţă.
Ierarhia s-a păstrat şi la nivel naţional, Next Star conducând detaşat clasamentul cu 9.3% rating şi 17.% cotă de piaţă.
În minutul de aur, 20:51, înregistrat aseară pe momentul micuţei Alexandra, căruia Dan Negru i-a fãcut o surprizã extraordinarã aducându-i-l pe scenă pe tatăl său, pe care nu îl mai văzuse de multă vreme, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 410 000 de telespectatori la nivel naţional.
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români din mediul urban, înregistrând un rating mediu de 8.9% şi 17.1% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. Locul trei a fost ocupat şi de această dată de Kanal D.