Acces Direct. O femeie, păcălită după ce a comandat mobilă de pe internet. Ce a primit Adina, deși a plătit mii de lei: „Am ajuns să fiu insultată...” / VIDEO
Publicat pe 15.12.2022 la 16:52 Actualizat pe 15.12.2022 la 16:56
În exclusivitate pentru Acces Direct, o femeie a povestit cum a fost păcălită de patroana unei firme, după ce a comandat mobilă de pe internet. Ce a primit Adina, după luni de zile, chiar dacă a plătit mii de lei pentru a-și amenaja locuința.
- Cum a fost Adina păcălită de o afaceristă
- Ce a primit femeia după ce a comandat mobilă de pe internet
O femeie și-a comandat mobilier în valoare de mii de lei pentru a-și amenaja bucătăria. Adina a fost păcălită, iar în noua locuință nici nu are unde să gătească pentru ea și fiica ei. A povestit cum a fost înșelată de o afaceristă pe internet.
Cum a fost Adina păcălită de o afaceristă
În exclusivitate pentru Acces Direct, Adina a mărturisit că a plătit 51.000 de lei pentru mobila de bucătărie. Cu toate astea, lucrările femeii au fost amânate tot timpul de patroana firmei în care aceasta avea încredere și pe care ar fi recomandat-o și altor persoane.
Adina susține că a plătit comanda pentru mobila de bucătărie încă din luna mai, însă abia în luna octombrie a primit o parte din lucrurile pentru care a dat o căruță de bani.
Femeia a ținut să precizeze că patroana firmei îi răspunde numai când vrea la telefon. Ba chiar mai mult, afacerista a invocat foarte multe motive pentru a amâna totul. Adina a rămas cu mobila neterminată, pentru că îi lipsește un blat, polițele, dar și o ușă.
Femeia, insultată de patroana
Chiar dacă a plătit pentru tot, Adina susține că a fost insultată de afaceristă, însă ar fi fost nevoită să tacă, în speranța că ar putea primi lucrurile. Femeia a ținut să precizeze că a fost blocată peste tot de patroană pentru a nu o mai contacta.
Patroana firmei de mobilă a intrat și ea în direct și a aruncat vina pe Adina pentru situația în care se află în momentul de față.