Ce mesaj a primit Mirela Vaida de la compania de gaze. Prezentatoarea Acces Direct a răbufnit: „Îmi dați și ultimatum”

De Bianca Cimpoi.
Publicat pe 21.10.2025 la 19:06
Actualizat pe 21.10.2025 la 19:10
Astăzi, la Acces Direct, au fost prezentate noi detalii în urma exploziei din Rahova. Mirela Vaida a povestit că astăzi a primit un mesaj de la compania de gaze cu care are contract, după ce s-ar fi constatat că are o restanță. Suma este una mică, dar i s-a spus că riscă debranșarea dacă nu o achită în termen de trei zile.

Mirela Vaida, revoltată, după ce a primit un mesaj de la compania de gaze cu care are contract
- Mirela Vaida a primit astăzi un mesaj de la compania de gaze
- Situația care a revoltat-o pe prezentatoarea Acces Direct
Astăzi, la Acces Direct, s-a discutat cazul exploziei din Rahova. Au fost prezentate declarații ale administratorului scării unde a avut loc tragedia, iar mai mulți locatari spun că mirosul de gaze se simțea de câteva zile. Mirela Vaida a povestit că a primit astăzi un mail de la compania de gaze cu care are contract.
Ce mesaj a primit Mirela Vaida de la compania de gaz
Într-un mail primit astăzi, la ora 13.00, Mirela Vaida a aflat faptul că are un sold restant de 167 de lei.
Prezentatoarea Acces Direct a declarat că i s-au dat termen de trei zile pentru a plăti restanța. Mirela Vaida spune că este cu siguranță o greșeală, pentru că nu mereu plătește suma integrală atunci când primește o factură.
Prezentatoarea Acces Direct a răbufnit
Mirela Vaida este revoltată de această situație. Prezentatoarea TV a subliniat faptul că, deși sunt lucruri mult mai grave, cum a fost faptul că mai multe persoane s-au plâns de mirosul de gaz din blocul din Rahova, unele companii preferă să trimită mesaje de informare pentru restanțe în loc să rezolve alte situații urgente.