Cel de-al doilea sezon Power Couple, pe primul loc în clasamentul audiențelor și cifre impresionante în toate mediile online!

De Ilinca Lunca.
Publicat pe 07.03.2025 la 14:27
Actualizat pe 07.03.2025 la 14:27
Singura emisiune în care echipele sunt formate din cupluri. Un show în care capacitatea lor de a-și depăși fricile și de a demonstra că nimic nu este imposibil când ești alături de omul iubit. Un sezon în care probele i-au trecut pe concurenți prin toate trăirile și care le-au testat toate aptitudinile.
- Succes uluitor pentru emisiunea Power Couple
- Cel de-al doilea sezon a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor
Power Couple a ajuns la sfârșit de drum, iar cei de acasă au fost aproape de participanți, în fiecare minut, atât de-a lungul fiecărei seri de difuzare, cât și la fiecare postare, pe rețelele sociale.
De-a lungul celor 24 de ediții difuzate la Antena 1, cel de-al doilea sezon a avut un procent de leadership de 96%, având în medie 6.5 puncte de rating și 22.4 cotă de piață, în timp ce locul 2, PRO TV a înregistrat 5.1 puncte de rating și 17.7% share.
Față de primul sezon, Power Couple a înregistrat o creștere de 23% în rating și de 28% în share. La nivel național, programul a atins peste 8.4 milioane de telespectatori unici.
Show-ul este un reper puternic de vizionare în fiecare zi de difuzare, indiferent de programul difuzat de competiție:
În zilele de luni, emisiunea a înregistrat o medie de 6.3 puncte de rating și 21.4% share, față de locul 2 care avea 5.4 rating și 18.6% share.
În serile de marți, programul avea 6.5 puncte de rating și 22.8 share, față de PRO TV care avea 4.8 rating și 16.6 cotă de piață.
Iar miercurea, Power Couple a avut o medie de 6.7 puncte de rating și 23.1 share, față de PRO TV care a înregistrat 5.2 rating și 18.2 cotă de piață.
Și-n mediul online, cei de acasă au fost conectați la fiecare pas cu poveștile și trăirile concurenților.
Pagina de Facebook a avut o creștere cu peste 21.000 mii de urmăritori de-a lungul sezonului și a contorizat peste 25 milioane de afișări ale conținutului. Pe toată perioada difuzării, 3.5 milioane de conturi unice au văzut măcar o postare și au existat aproximativ 300.000 de interacțiuni cu tot conținutul postat.
Pe Instagram, numărul oamenilor care au dat follow s-a dublat, iar 1.7 milioane conturi unice au văzut măcar o postare! De-a lungul celor opt săptămâni de difuzare, au existat peste 24 de milioane de afișări ale conținutului și peste 430.000 mii de interacțiuni cu ceea ce se posta.
Și pagina de Tik Tok a avut creșteri semnificative, adunând peste 33.000 mii de noi urmăritori și peste 1 milion de like-uri la conținutul postat. De-a lungul perioadei de difuzare, au fost adunate peste 30 de milioane de vizulizări ale video-urilor.
9 milioane de vizulizări au fost înregistrate pe pagina de YouTube a show-ului, care a reușit să crească cu aproape 20.000 mii de noi urmăritori.
Robert și Elena Tudor sunt Power Couple de România!Un super sezon a putut fi urmărit la Antena 1 și pe AntenaPLAY!